וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס קוויאר: "לסיים במקום השלישי זה כמו לזכות באליפות"

2.3.2017 / 7:27

בלם מכבי פתח תקוה אחרי ההדחה מגביע המדינה: "אלו, קאניוק ודוס סנטוס יכולים לשחק ברמות הגבוהות". במועדון טוענים: דורשים מחיר גבוה על המגן, כי סיכוי נמוך שינסו למכור אותו בעתיד. תאי בריבו סיכם לארבע שנים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי פתח תקוה קיוו אתמול להעפיל לשלב הבא של גביע המדינה, אבל אחרי ההדחה מול מכבי תל אביב בקבוצה יתמקדו בעיקר בניסיון להשיג כרטיס לאירופה. "במצב של שוויון, הייתה לנו הזדמנות להכריע את המשחק. לא עשינו את זה זה וספגנו בצד השני. האדום של פירס היה מיותר, הוא יכל להימנע מזה. אבל אנחנו ממשיכים קדימה, ננסה להגיע לליגה האירופית", אמרו.

בעוד פחות משבועיים, לאחר סיום הליגה הסדירה, במועדון מתכוונים להתחיל ולתכנן את העונה הבאה. גידי קאניוק יוזמן לשיחה בנוגע לחוזה חדש וצפוי להאריכו, דור אלו שרשם אתמול בישול שישי העונה, ישחק באחת הקבוצות הגדולות: הפועל באר שבע (הגישה הצעה נמוכה יחסית, פחות ממיליון יורו, ולכן עדיין לא שוחרר) או מכבי חיפה (הגישה הצעה נמוכה יותר). במועדו מבינים שאין משמעות לעובדה שהיא תמכור רק 50 אחוז מכרטיסו. "קבוצה שתחתים את אלו תרצה שיישאר אצלה לטווח ארוך ולא תמכור אותו. כך שהמכירה משקפת למעשה 100 אחוז מהכרטיס עם סיכוי נמוך לרווח ממכירה עתידית", הסבירו. המגן יהיה בן 24 בחודש ספטמבר וצפוי לחתום על חוזה לחמש שנים בבאר שבע או בחיפה.

שחקן מכבי פתח תקוה קרלוס קוויאר לפני שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. ברני ארדוב
"לא רואה הבדלים בין מכבי תל אביב למכבי פתח תקוה". קרלוס קוויאר/ברני ארדוב

במועדון ייפגשו עם נאור פסר וקרלוס קוויאר ויציעו הארכת חוזה. החלוץ תאי בריבו, שערך אתמול בכורה בקבוצה, יחתום על חוזה לארבע שנים. מנור סולומון שהוריו סיכמו בחודש ינואר על חוזה לחמש שנים, יחתום על החוזה באופן רשמי רק בסוף יולי, כשיהיה בן 18. הסיכום הגיע עוד לפני ההצעה של זניט סנט פטרסבורג הרוסית לרכוש אותו. צחי גיגי צפוי להיות השוער הראשון בעונה הבאה. נראה כי דני עמוס יעזוב את הקבוצה, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק בתום העונה.

מיחאי רומן לא שותף אתמול לאחר שנקע את הקרסול באימון המסכם, אבל הוא צפוי להיות כשיר למשחק בכפר סבא. "אני לא רואה הבדלים בין מכבי תל אביב למכבי פתח תקוה", סיכם קרלוס קוויאר והוסיף: "יש כאן שחקנים שיכולים לשחק באירופה, ברמות הגבוהות. אני מדבר על גידי, אלו ואליסון שיכולים לשחק בליגות אחרות. בשבילנו, לסיים במקום השלישי זה כמו לזכות באליפות. המטרה היא לשחק בליגה האירופית. אנחנו חייבים להיות מפוקסים עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully