וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "יש לנו יותר נשמות מלחתול, לא תצליחו להרוג אותנו"

עצבים בריאל אחרי ה-3:3 עם לאס פלמאס: השחקנים זעמו על ההרחקה ה"לא מוצדקת" של בייל (נאצ'ו: "איתו עד המוות"), בעוד התקשורת דווקא האשימה אותו ("חסר אחריות ומטופש"). נאצ'ו השתולל במנהרה

רויטרס

ריאל מדריד ולאס פלמאס סיפקו אמש (רביעי) את אחד ממשחקי השנה בכדורגל העולמי, כשסיימו ב-3:3 בסנטיאגו ברנבאו. על פניו, הנקודה הזו היא כמו הפסד עבור החבורה של זינדין זידאן, אולם אם לוקחים בחשבון כי עד הדקה ה-85 פיגרו הבלאנקוס 3:1, בעשרה שחקנים, הרי שהתיקו הזה שקול לניצחון. כריסטיאנו רונאלדו שימש כווינר הגדול, כהרגלו, עם צמד בדקות 86 ו-89.

המשחק היה רווי אמוציות ועצבים. במנהרת השחקנים אחרי המשחק, כך טוענים בספרד, החל ויכוח בין נאצ'ו לבין כמה משחקני לאס פלמאס שכמעט גלש לפסים אלימיים ולעימות פיזי. גם סרחיו ראמוס היה במצב רוח לוחמני בסיום, ואמר ש"אי אפשר להרוג את ריאל אף פעם. כדי לנצח אותנו, תצטרף להרוג אותנו הרבה מאוד פעמים. יש לנו יותר נשמות מלחתול".

עוד בנושא

צפו בתקציר: קאמבק משוגע לריאל מדריד ב-3:3 מול לאס פלמאס
צפו בתקציר: ברצלונה הביסה 1:6 בבית את חיחון ועלתה למקום הראשון
לואיס אנריקה הודיע שיעזוב בקיץ: מי המועמדים להחליפו?

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל מורחק. AP
אז מיאשם? בייל והאדום/AP

ראמוס עקץ באופן לא מאוד מרומז את ברצלונה ואת ג'רארד פיקה, כשאמר ש"בניגוד לאחרים, אנחנו לא מתכוונים לתלות את האשמה בשופטים, ולא מתכוונים לצייץ נגדם בטוויטר". מי ששוב ספג האשמות רבות בתקשורת המדרידאית הוא גארת' בייל, שהורחק בדקה ה-47. ב"אס" המדרידאי כינו את האדום של בייל "חסר אחריות ומטופש", אך סרחיו ראמוס יצא להגנתו בסיום, כשאמר ש"הוא התנצל בפנינו, וזה סוף הסיפור מבחינתי. טעויות יכולות לקרות כשהדופק על אלף".

בייל האשים את השופט ואמר ש"אני לא חושב שהגיע לי כרטיס אדום. הוא דחף אותי והחזרתי לו. בכל מקרה אני רוצה להתנצל בפני חבריי לקבוצה וכל האוהדים של ריאל ברחבי הגלובוס. אני מקווה שאלמד את הלקח שלי ממה שקרה ולא אחזור על זה בעתיד.

על אף הסיום המשמח, מרסלו הודה כי לסגנית המוליכה יש הרבה עבודה לקראת שלבי ההכרעה של העונה: "אנחנו צריכים להשתפר בהרבה דברים, אבל נמשיך להיאבק. לאחרונה אנחנו לא עושים מה שאנחנו צריכים. ללאס פלמאס יש שחקנים טובים, היה קשה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully