וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי עלתה לרבע הגמר אחרי 1:5 על האדרספילד

הקבוצה מצמרת הליגה השנייה הדהימה עם שער יתרון בדקה ה-7 של המשחק החוז, אך המארחת הפכה עם שלושה שערים בשמונה דקות (סאנה, אגוארו וסבאלטה) לפני שאגוארו ואיהנצ'ו השלימו

פבלו סבאלטה שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. AP
השלים את הבליץ של סיטי. סבאלטה/AP

מנצ'סטר סיטי השלימה הערב (רביעי) את תמונת העולות לרבע גמר הגביע האנגלי כאשר הביסה בביתה במשחק החוזר 1:5 את האדרספילד מהליגה השנייה. הסיטיזנס יתארחו ברבע הגמר בעוד עשרה ימים אצל מידלסברו.

אחרי 0:0 מפתיע במשחק הראשון, האדרספילד קיוותה לחולל סנסציה באצטדיון איתיחאד מול הקבוצה של פפ גווארדיולה. האורחים פתחו בצורה מדהימה ודווקא אחרי שלירוי סאנה שלח כדור לעמוד, הם עלו ליתרון בדקה השביעית משער של הארי באן, ששלח כדור אשר חמק מתחת לגופו של קלאודיו בראבו בעוד שער אומלל שספג השוער הצ'ילאני.

למזלה של סיטי, היו לה את התשובות ובזכות בליץ לקראת סיום המחצית הראשונה, היא סידרה לעצמה העפלה נוחה לשלב הבא. סאנה כבש את שער השוויון לזכות התכולים בדקה ה-30 מבישול של ראחים סטרלינג וחמש דקות לאחר מכן, סרחיו אגוארו מצא את הרשת מהנקודה הלבנה כדי להשלים מהפך. זה לא נגמר שם ובדקה ה-38 אגוארו הפך מכובש למבשל וסידר לבן ארצו פבלו סבאלטה את השלישי של סיטי תוך שמונה דקות. את החגיגה השלימו אגוארו בדקה ה-73, מבישול של סטרלינג וקלצ'י איהנצ'ו, שבתוספת הזמן כבש מקרוב עם העקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully