וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "לא היה לנו קל, ידענו כמה המשחק הזה חשוב למועדון"

1.3.2017 / 22:54

לחץ רב השתחרר במכבי תל אביב לאחר העלייה לחצי גמר הגביע, המאמן: "הדבר הכי חשוב הוא שהעפלנו". ראיקוביץ': "שמח שעזרתי לקבוצה עם כמה הצלות". רפואה: "השופטים? אם אגיד משהו לא במקום יקראו לי לבית הדין וישפטו אותי כמו במשפט צבאי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב היא העולה הרביעית והאחרונה לחצי גמר גביע המדינה לעונת 2016/17. הצהובים ניצחו הערב (רביעי) 1:2 בנתניה את מכבי פתח תקוה, השלימו 1:3 בסיכום צמד המפגשים והצטרפו לבני יהודה, בית"ר ירושלים והפועל רמת גן מהלאומית בהגרלה שתיערך מחר (חמישי, 17:15) בבית הנבחרות בשפיים. וידאר קיארטנסון הלוהט כבש את שערו ה-13 ב-2017 וסחט פנדל אותו ניצל אוסקר סקאריונה. גיא מלמד השווה זמנית בתווך, רומאריו פירס הורחק ויחמיץ את משחק הליגה מול הפועל כפר סבא ביום ראשון.

"ידענו כמה המשחק הזה חשוב למועדון", אמר ליטו וידיגאל. "הדבר החשוב ביותר הוא שהצלחנו להעפיל. היו רגעים ששיחקנו טוב במשחק, שהוא כמו גמר גביע. הגענו להזדמנויות טובות וניצלנו אותן, אני שמח. חשוב מאוד שנשארנו מרוכזים, כי לא היה לנו קל".

"היה לי משחק טוב", אמר פרדראג ראיקוביץ'. "משמח אותי שהצלתי את הקבוצה פעמיים-שלוש ושעלינו לחצי הגמר. לא שיחקנו כל כך טוב. ליטו מאמן טוב, אני אוהב את שיטת העבודה שלו".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב בחצי הגמר אחרי ניצחון 1:2 על מכבי פתח תקוה
בית"ר ירושלים עלתה גם היא למרות הפסד 1:0 לעירוני קרית שמונה
שוב סינדרלה: הפועל רמת גן מהלאומית הדיחה את הפועל חיפה עם 1:2

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. ברני ארדוב
שוב הוביל את החגיגות. וידאר קיארטנסון/ברני ארדוב

"במחצית השנייה היו לנו הזדמנויות לגמור את המשחק, אבל לא הצלחנו", אמר קובי רפואה. "אני לא מתעסק עם השופטים. אם אגיד משהו לא במקום יקראו לי לבית הדין וישפטו אותי כמו במשפט צבאי. לא פשוט לשחק מול מכבי תל אביב, היא קבוצה איכותית. מכבי פתח תקוה לא בנויה לאליפות, זה לא מה שתכננו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully