וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר ירושלים שרו ורקדו על הדשא. שכטר: "האדום מוצדק"

1.3.2017 / 22:03

הירושלמים חגגו את ההעפלה לחצי גמר הגביע. החלוץ הודה כי ההרחקה הייתה במקום ובירך את טביב: "חצי הגמר הזה הוא בשבילך". מימר: "האנרגיות בבית"ר מטורפות". קשטן: "ניצחון מר"

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: שמרית גולדשטיין

בית"ר ירושלים אמנם הפסידה הערב (רביעי) 1:0 בחוץ לעירוני קרית שמונה, אך שחקניה חגגו בסיום עם אלפי האוהדים שעשו את הדרך הארוכה לצפון את העלייה לחצי גמר גביע המדינה, לראשונה מאז 2009. אז, לפני שמונה שנים, בית"ר גם זכתה בגביע. כעת היא תמתין להגרלת חצי הגמר מחר בבית הנבחרות כדי לדעת מי תהיה היריבה הבאה שלה. מאוריסיו כבש עבור המארחת בדקה ה-22, אבל הניצחון 0:2 מרבע הגמר הראשון בטדי הספיק לירושלמים כדי לעבור לשלב הבא.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים בסיום/סוכנות ג'יני

שרון מימר, שאיבד את המאזן המושלם כמאמן בית"ר ירושלים, סיכם: "אני מאוד לא אוהב להפסיד. ההפסד לא נעים, אבל בגביע צריך לעבור שלב. בבית"ר ירושלים יש אנרגיות מטורפות, בכל מקום ובכל זמן. לא היינו מסודרים במשחק וחבל, אבל נעבוד קשה ונחזור להיראות טוב. השער שספגנו הכניס אותנו ללחץ. כשזה קורה, אנחנו מאבדים את הסדר. ניסיתי לעזור להם ושיניתי שיטה וזה באמת איזן את המשחק. זה התפקיד שלי; לגוון, לשנות ולעזור להם להיות טובים יותר".

איתי שכטר המורחק, שייעדר מהמשחק מול מכבי חיפה ביום שני: "אני חושב שהיה אדום, איחרתי קצת בגליץ'. עדיין לא ראיתי בטלוויזיה, אבל היה נראה לי שזה אדום. אלו היו 10 הדקות הארוכות בחיים שלי. אמרתי לשופט תודה רבה בסיום, ושאם הוא ראה אדום, אז זה אדום. קצת מאכזב שלא אשחק מול מכבי חיפה, אבל עלינו לחצי גמר, אז זה שווה. אנחנו מאושרים מההעפלה, עכשיו ננוח, נרגע ונתכונן ליום שני. מגיע לאלי טביב על כל ההשקעה, חצי הגמר הזה הוא בשבילך, אלי".

תומר קשטן, מאמן עירוני קרית שמונה: "מאכזב להפסיד בסיכום המשחקים, אבל אני גאה בשחקנים. היינו הקבוצה הטובה על כר הדשא. ניקח את הניצחון הזה כדי לייצר מומנטום בליגה, במיוחד אחרי רצף ההפסדים. זה ניצחון מר, אבל משמח שהמשכנו להיראות טוב. חבל לי רק שזה לא הספיק כדי להעפיל לחצי הגמר. אני בטוח שאיזי שרצקי מאוכזב שלא עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully