וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "כולם כבר הורידו אותנו ללאומית, אני לא מוכן לקבל את זה"

1.3.2017 / 15:17

בעלי הפועל כפר סבא מתכוון להגיע לאימון ולקיים שיחה ארוכה עם השחקנים במטרה להחדיר בהם אמונה: "הכול יכול להשתנות עם ניצחון אחד". טל איילה ויובל יעקובוביץ' ישובו לסגל אחרי פציעות

סתיו שחם בעלי הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
מסרב להתייאש. סתיו שחם/ברני ארדוב

בהפועל כפר סבא מנסים לאסוף את עצמם אחרי ההפסד להפועל באר שבע במחזור הליגה האחרון, שהכניס את הקבוצה למשבר עוד יותר עמוק. הבעלים סתיו שחם מתכוון לבוא לאימון מחר (חמישי) ולקיים שיחה ארוכה עם השחקנים, במטרה להרים את מצב רוחם ולהחדיר בהם אמונה.

שחם אמר היום: "אני שומע ומבין שכל עולם הכדורגל הישראלי כבר הוריד אותנו לליגה הלאומית. אני לא מקבל את זה ואני לא מוכן להשלים עם זה. יש עוד 27 נקודות בקופה ואני בטוח שהפועל כפר סבא לא פחות טובה ממחצית קבוצות ליגת העל. נכון שהכל נראה כרגע רע ונורא. אנחנו לא מנצחים, לא מבקיעים שערים אבל הכל יכול להשתנות עם ניצחון אחד. אני מצפה מהשחקנים שלנו להיות הרבה יותר לוחמים, אמיצים ומאמינים בעצמם. אני משוכנע שיש לנו את היכולת ואני גם בטוח שיש לנו מאמן טוב שהגיע בזמן הנכון כדי לנסות ולשנות את המצב בו היינו".

הירוקים מקווים כי טל איילה ויובל יעקובוביץ', שאמורים לשוב לסגל אחרי היעדרות ארוכה בשל פציעות, יתרמו לחלק ההתקפי האנמי. שחם וגם המאמן אלי כהן מעדיפים בינתיים לא לצרף יועץ מנטלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully