וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: הגארד אבירם זליקוביץ' חתם עד סוף העונה

1.3.2017 / 14:30

הגארד בן ה-27, שעל הצעת ירושלים אליו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יחזק את הרוטציה הישראלית שנפגעה אחרי פציעתו של בר טימור. פיאניג'אני: "אבירם יוסיף לנו עומק וקשיחות"

באדיבות ערוץ 20

הגארד בן ה-27, אבירם זליקוביץ', הצטרף היום (רביעי) להפועל ירושלים עד תום העונה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, זליקוביץ' קיבל הצעה מהפועל ירושלים מוקדם יותר השבוע ולכן ביקש להשתחרר מבני הרצליה והושעה. היום העסקה הושלמה. הוא לא יוכל לשחק ביורוקאפ בגלל שמועד ההעברות של המפעל הסתיים.

זליקוביץ' יילבש את הגופייה עם המספר 12 ויצטרף לאימונים אחרי שהקבוצה תחזור מספרד, שם היא תפגוש את גראן קנאריה. הגארד יעבה את הסגל הישראלי של ירושלים, שנפגע בעקבות הפציעה של בר טימור.

עוד בנושא:

בלי השפעה ישראלית: כך הפועל ירושלים ניצחה את גראן קנאריה
הפועל ירושלים הביסה את גראן קנאריה בתום הצגה גדולה

המאמן סימונה פיאניג'אני אמר: "אני שמח שאבירם מצטרף אלינו, הוא יוסיף לנו עומק וקשיחות. הוא שחקן שעובד קשה עם המון מוטיבציה להצליח והוא ללא ספק יסייע לנו רבות בדרך שלנו לעמידה במטרות בליגה הישראלית."

זליקוביץ' עצמו אמר: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון גדול כמו הפועל ירושלים. אביא איתי את כל המוטיבציה והנחישות על מנת להצליח. הקבוצה רצה טוב וזה חשוב ואני אעשה כל מה שאוכל על מנת לתרום ולסייע לה לעמוד במטרות שלה. הדבר לו אני הכי מצפה, הוא המפגש הראשון עם האוהדים הנפלאים, והפעם כשחקן של הקבוצה. זה יהיה שינוי מרענן להיות בצד שלהם".

אבירם זליקוביץ'. הפועל ירושלים, אתר רשמי
תחנה שישית. זליקוביץ'/אתר רשמי, הפועל ירושלים

זליקוביץ' שיחק עד שנת 2013 בליגות הנמוכות ועבר במכבי פתח תקוה, הפועל כפר סבא, הפועל תל אביב ועירוני נהריה. בעונת 2013/14, כשהוא בן 23, חתם בבני הרצליה ורשם בכורה בליגת העל. באותה עונה נבחר לתגלית העונה.

בשנים הבאות ביסס את מעמדו כשחקן ליגה לגיטימי ובעונה שעברה, 2015/16 רשם ממוצעי שיא של 11.4 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים ב-26.8 דקות משחק.

בעונה הנוכחית דקות המשחק שלו הצטמצמו בצורה משמעותית וגם המספרים ירדו. ב-12 משחקי ליגה רשם 5.8 נקודות, 1.3 ריבאונדים ו -1.7 אסיסטים, כשהוא מבלה על הפרקט זמן ממוצע של 18.3 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully