וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב ב-20:00 בשידור חי: אלי אלעזרא בגמר טורניר הפוקר של ישראל בוואלה!

וואלה! NEWS בחסות סינגלטון

1.3.2017 / 13:11

הגמר הגדול יוצא לדרך בשידור בלעדי בוואלה! NEWS: שמונת המתמודדים ושחקן הפוקר המצליח ביותר שיצא מישראל יתמודדו על תואר אלוף טורניר הפוקר של ישראל - מי יזכה בגביע היוקרתי ובתואר המכובד ומי ייצא רק עם המחמאות? בסיום נדע את התשובה

גמר טורניר הפוקר של ישראל בוואלה! יוצא לדרך הערב (רביעי) ב-20:00 בשידור חי ובלעדי בוואלה! NEWS ומחכה לנו ערב שהוא לא פחות מהיסטורי. שמונה מתמודדים שהעפילו מחצי הגמר מנסים לקטוף את התואר המכובד ולהיות אלופי הפוקר של ישראל. כמובן שיש הפתעה גדולה ונעימה בטורניר בדמות אלי אלעזרא האגדי שמאחוריו זכיה בטורניר ה-WPT ושלושה צמידים בטורניר ה-WSOP. אלעזרא הוא השחקן התשיעי וזה שכולם ינסו להעיף מהשולחן. האם הוא יהיה אלוף ישראל או שמישהו יצליח להעפיל עליו ולשלוח אותו הביתה? כמובן שאת התשובות נדע הערב.

שמונת המתמודדים שהגיעו מחצי הגמר עלו מארבעה שולחנות שונים: שולחן המפורסמים, משם עלו פפי תורג'מן ושחר "ברדה" בר דוד. משולחן המקצוענים, שהכיל את הכרישים הגדולים והמפחידים ביותר בתחום הפוקר בישראל, עלו שי "גאבור" צור ואבי כהן.

נשארו רק שני שולחנות חובבנים שלמעשה הם לא חובבנים בכלל, וזאת מפני שהם עלו לחצי הגמר לאחר שענו על חידון הפוקר שהיה קשה במיוחד ומבין 9,000 שהשתתפו בחידון, הם ענו על מספר השאלות הרב ביותר ובזמן הקצר ביותר. לאחר מכן הם ניצחו את שולחנות חצי הגמר והעפילו לטורניר. הזוכים המאושרים בכרטיס לגמר הם: דניאל לבנון, צעיר המשתתפים בגמר. מורן פיין, הנציגה הנשית היחידה בטורניר. נדב זילברברנד ויותם כהן, שבסך הכל משחק פוקר שנה אחת בלבד.

אלי אלעזרא באליפות העולם בפוקר בלאס וגאס, יולי 2009. AP
יזכה בתואר אלוף הפוקר של ישראל או שנראה הפתעה? אלי אלעזרא באליפות העולם בפוקר בלאס וגאס, יולי 2009/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully