וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה מדווחים: אנטוניו קונטה סיכם את תנאיו באינטר לעונה הבאה

האיטלקי, שמוליך את צ'לסי לעונה נהדרת וקרוב לוודאי לאליפות, יחתום בנראזורי לארבע שנים תמורת 15 מיליון יורו לעונה. על פי הדיווח, קונטה לא מרוצה מרומן אברמוביץ' ומתגעגע לאיטליה

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. AP
חוזר לאיטליה? אנטוניו קונטה/AP

אנטוניו קונטה חווה עונה נהדרת עם צ'לסי. הבלוז מוליכים את הליגה האנגלית בפער של עשר נקודות על פני טוטנהאם שבמקום השני ונמצאים בדרך הבטוחה לאליפות, והם עדיין משחקים גם במסגרת הגביע. למרות זאת, באיטליה מדווחים היום (רביעי) שקונטה, שהגיע ללונדון רק בקיץ האחרון, סיכם את תנאיו באינטר ויעבור לאמן אותה בתום העונה.

על פי הדיווח, קונטה סיכם אצל הנראזורי לארבע עונות, בהן ירוויח 15 מיליון יורו לעונה, וכעת הם עוסקים בשיחות עם בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ' על מנת לשחררו מחוזהו אצל הבלוז, שעתיד להסתיים ב-2019. קונטה סירב בתחילה להצעה מאינטר, על סך 11 מיליון יורו לעונה, אך כאשר הגדילה את הצעתה החליט להסכים. בהתחשב בהצלחתו בצ'לסי זה אולי מפתיע, אך באיטליה טוענים כי הוא מתגעגע לאיטליה, וכי הוא לא מרוצה מאברמוביץ' מכיוון שטרם גילה לו מה יהיה תקציב הקבוצה להעברות בקיץ הקרוב, ובגלל שאישר לו להביא עימו למועדון רק שלושה מששת העוזרים שרצה לצרף.

אינטר פתחה את העונה עם פרנק דה בור על הקווים, אך אחרי פתיחת עונה מאכזבת פיטרה אותו בנובמבר ומינתה במקומו את סטפנו פיולי, שהצליח לייצב את מצבה. כרגע היא מדורגת במקום השישי באיטליה ונאבקת על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה,. כמובן שהיא תשמח לקבל את קונטה - שכבר זכה בשלוש אליפות איטליה כאשר אימן את יובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully