וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "יש לנו בעוד יומיים משחק בין הקשים באירופה"

1.3.2017 / 11:48

בהפועל ירושלים מנסים לרדת לקרקע במהירות אחרי הניצחון הגדול על גראן קנאריה: "שם זה יהיה משחק אחר לגמרי, מצפה לנו מסע לא קל". ג'רום דייסון: "אני שמח שנכנסתי לכושר"

באדיבות ערוץ 20

בהפועל ירושלים נרשמה שמחה גדולה אחרי הניצחון על גראן קנאריה 67:87 אמש (שלישי) בארנה, במשחק הראשון בסדרת רבע גמר היורוקאפ שנערכת בשיטת הטוב משלושה. האדומים יצאו היום לספרד לקראת המשחק השני שיתקיים ביום שישי (22:30) והם יודעים שניצחון יעלה אותם לחצי הגמר, למפגש עם ולנסיה או חימקי מוסקבה.

בבירה לא מיהרו לחגוג והבהירו: "יש משחק נוסף ביום שישי ומצפה לנו מסע לא קל". הבעלים אורי אלון כתב בפייסבוק: " One more to go!!. מה שהספיק מול ריאל מדריד לא מספיק מול הקהל הכי טוב באירופה בארנה. עוד ניצחון אחד להגיע לפיינל פור. מי מגיע לגראן קנאריה?".

המאמן סימונה פיאניג'אני אמר: "ב-30 המשחקים האחרונים בספרד, גראן קנאריה הפסידה רק פעמיים. אנחנו צריכים ביטחון כדי להשאיר לעצמנו את היתרון המנטאלי. נכון שניצחנו ב-20 הפרש, אבל תוצאת הסיום משקרת, אולי עדיף לנצח משחק כזה בהפרש פחות גדול. יש להם שחקנים מאוד גאים שיגיבו להפסד".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה את גראן קנאריה ועלתה ל-0:1
כך הפועל ירושלים שינתה את הזהות שלה

ג'רום דייסון שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
עבר תקופה קשה. דייסון/נועם מושקוביץ

ג'רום דייסון שזכה להרבה מחמאות אחרי שקלע 20 נקודות, אמר: "הם יגנו על הבית כמו שאנחנו הגנו על שלנו. אנחנו צריכים לבוא מפוקסים כמו הערב. שון ג'ונס היה גדול בריבאונד, בריאן רנדל היה גדול בריבאונד. אני שמח שאני בכושר שנכנסתי אליו, היה לי קשה עם הפציעה. הלכתי מהמיטה אל האולם, הייתי תחת המון כאבים, עכשיו אני שמח שחזרתי לכושר שלי. החברים שלי לקבוצה ידעו מה אני עובר וטוב שהם לצדי".

יותם הלפרין הוסיף: "ההפרש לא רלוונטי. מה שחשוב הוא שהראנו עליונות במשחק, בטח במחצית השנייה. אני חושב שהתוצאה של היום מטעה, אני לא חושב שגראן קנאריה פחות טובה מאיתנו ב-20 הפרש. הניצחון מאוד יפה, אבל הוא כבר לא רלוונטי. יש לנו בעוד יומיים משחק בין הקשים באירופה. זה יהיה משחק אחר לגמרי".

הלפרין הוסיף: "חששתי מהשבוע האחרון, היה לנו הרבה עומס, שחקנים פצועים וזה מרתיע. אתה לא רוצה להגיע לסדרה כזאת במצב הזה, אבל כולם היו גברים וכל מי שעלה נתן את המקסימום. יש להם בכל עמדה שני שחקנים שעושים את העבודה מצוין, אבל הצלחנו לעצור אותם כמעט בכל עמדה. עשינו שיעורי בית מאוד ארוכים לקראת המשחק הזה. כשקבוצה כמו גראן קנאריה קולעת 67 נקודות, אתה מנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully