וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית באקפולקו: ניק קיריוס גבר על דודי סלע, והתעמת עמו בסיום

"הילד הרע של הטניס העולמי" סינן קללה לעבר אוהדיו של סלע במקסיקו, הישראלי נזף בו, השופט הפריד. במשחק ניצח קיריוס 6:3, 3:6, 3:6. ניצחונות גם לנדאל, דג'וקוביץ' דל פוטרו ותים

הטניסאי ניק קיריוס, אליפות אוסטרליה. AP
מישהו מופתע? קיורס/AP

תקרית לא אופיינית נרשמה הלילה (בין שלישי לרביעי) בטורניר אקפולקו במקסיקו (סך פרסים 1.5 מיליון דולר), בסיום המשחק שבו ניק קיריוס גבר על דודי סלע. האוסטרלי, המדורג 17 בעולם, חזר מפיגור מערכה מול הישראלי (75) וגבר עליו 6:3, 3:6, 3:6 אחרי שעה ו-33 דקות, אבל בסיום ההתמודדות סלע נראה מתעמת עם יריבו ומשוחח עמו.

קיריוס, שכבר זכה לכינוי "הילד הרע של הטניס העולמי" בגלל שורה ארוכה של תקריות והתנהלות לא הולמת, טען כי לאורך כל המשחק הוא ספג הקנטות מהאוהדים הרבים של סלע ביציעים. במהלך המשחק אף נשמע מקלל, וקורא לעבר היציעים "תסתמו את הפה, לעזאזל". עם סיום המשחק הוא לעג להם ונופף לעברם בתנועות ידיים ותנועות השתקה מתריסות. סלע ניגש אליו, נעמד מולו, ואמר לו כמה מילים, בסצינה לא אופיינית בעולם הטניס, כשהשופט נאלץ להפריד ולהרגיע.

כך או כך, סלע סיים את דרכו בטורניר, שבו משתתפים גם נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל, והתנחם בפרס כספי של 11 אלף דולר.

צפו בתקרית

כבר בסיבוב השני של הטורניר צפוי קרב מעניין מאוד בין נובאק דג'וקוביץ' לחואן מרטין דל פוטרו, בשחזור רבע גמר האולימפיאדה האחרונה, לאחר שהסרבי (2 בעולם) גבר על מרטין קילזאן ודלפו צלח מפגש לא פשוט מול פרנסס טיאפו.

נולה, שמופיע לראשונה בקריירה שלו באקפולקו, הסתפק בשבירה אחת במערכה הראשונה ושבר כבר את המשחקון הראשון של הסלובקי (62 בעולם) במערכה השנייה. למרות זאת, הוא הסתבך ונשבר פעמיים בדרך לפיגור 4:2, אך הצליח לחזור ובסיום שובר השוויון ניצח 3:6, 6:7 (4). הארגנטינאי (32 בעולם) פגש את טיאפו (ארה"ב, 89), שעשה את דרכו לטורניר משלבי המוקדמות, והזדקק לשעתיים ו-34 דקות כדי לגבור עליו 4:6, 6:3, 6:7 (1). דל פוטרו אמנם נגרר לשובר שוויון במערכה המכרעת, אך השתלט עליו במצב של 1:1 ושייט כל הדרך לסיבוב השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ'. AP
הפועה ראשונה בטורניר. דג'וקוביץ'/AP

רפאל נדאל (6 בעולם), שלא שיחק מאז הפסיד לרוג'ר פדרר בגמר באוסטרליה הפתוחה, גבר די בקלות 4:6, 3:6 על מישה זברב (30). הספרדי שבר משחקון אחד בכל מערכה ושחזר את ניצחונו על הגרמני, לפני חודשיים בבריסביין. דומיניק תים (9), שהגיע אחרי זכייה בטורניר ריו, המשיך את המומנטום החיובי שלו עם 6:7 (7), 3:6 על ז'יל סימון (25). זה היה ניצחונו הרביעי ברציפות של האוסטרי על הצרפתי, לאחר שגבר עליו גם לפני כשבועיים בטורניר רוטרדם.

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. AP
חזר למגרשים. נדאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully