וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "זה ניצחון מנטאלי, כל השחקנים עשו את העבודה"

28.2.2017 / 22:26

מאמן הפועל ירושלים נשמע מרוצה אחרי ה-67:87 הגדול מול גראן קנאריה, אבל הזהיר: "זה כלום, יש עוד הרבה עבודה כדי לעבור אותם". בריאן רנדל, שקלע 10, הוסיף: "כיף לחזור לשחק"

באדיבות ערוץ 20

הפועל ירושלים סימנה לעצמה וי ענק הערב (שלישי) כשהביסה 67:87 את גראן קנאריה הספרדית במשחק הראשון בסדרת רבע גמר היורוקאפ. האדומים יפגשו את הספרדים למשחק מספר שתיים כבר ביום שישי כשניצחון שלהם בחוץ יעלה אותם לחצי הגמר ולמפגש מול ולנסיה או חימקי מוסקבה. במידה שגראן קנאריה תנצח, יהיה משחק שלישי ברביעי הבא בירושלים.

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
פיאניג'אני/נועם מושקוביץ

סימונה פיאניג'אני אמר לאחר המשחק: "היום זה יתרון שניצחנו את המשחק, חוסר יתרון אם לא היינו מנצחים. אנחנו נשחק לפחות עוד משחק אחד פה בבית. הקבוצה הזאת, היא הרבה יותר מנוסה מאיתנו, בו מקאלב זכה איתי בפיינל פור, אנחנו מתגברים על הבעיות שלנו. היה משחק מאוד טקטי הערב. עכשיו אנחנו נוסעים לגראן קנאריה, שם יש להם יתרון ביתיות, הם הפסידו רק פעם אחת בבית. כל מי ששיחק היום עשה את העבודה. מחר כבר טסים לברצלונה, אין הרבה זמן.

"אנחנו הולכים בכיוון הנכון, חייבים להיות מוכנים, ולבטח חסרים לנו כמה דברים, נתנו להם לקלוע יותר מדי בקלות במחצית הראשונה. המפתח היה הנקודות במעבר, הם קבוצה שמשחקת כדי לגנוב את הכדורים, הם מאוד מסודרים בהגנה, אנחנו רצינו לשחק עם אותה אנרגיה ולשלוט באיבודי הכדור, וגם בריבאונדים. את המשחק הזה ניצחנו יותר מנטאלית מאשר טקטית. היום היה טוב כי כל השחקנים נתנו מאמץ נהדר, אנחנו צריכים עוד ניצחון כדי לסיים את הסדרה".

לקראת משחק מספר 2: "זה כלום, ניצחנו הערב רק במשחק אחד, יש עכשיו עוד גמר, מחר בבוקר כולם יגיעו לפה כדי לדבר על המשחק הערב. השחקנים יודעים שיהיה קשה, אני בטוח שהם יילחמו נגדנו מהכדור הראשון, מבחינה מנטאלית אנחנו צריכים להיות מוכנים ולהישאר במשחק מהדקה הראשונה. אם נישאר במשחק, הם יהיו בלחץ יותר גדול. אנחנו חייבים להיות מוכנים מנטאלית, הרבה שחקנים נתנו מאמץ גדול. אסור לנו להיכנע".

בריאן רנדל, שרשם הערב בסך הכול את המשחק השני שלו בהפועל ירושלים מאז שהגיע לפני כחודש, אמר: "יש עדיין הרבה לשחק, זה רק המשחק הראשון. ברור שטוב לנצח בבית כי אני חושב שיש להם רק הפסד בית אחד ביורוקאפ העונה. יש לנו עדיין הרבה עבודה כדי לעבור אותם. מרגיש טוב לשחק. עברו 20 ומשהו ימים מאז ששיחקתי. הרגשתי קצת עייף, אבל היה נחמד לחזור לשחק. אני מתרשם בכל יום עם השחקנים פה. הם עוברים דברים קשים, ולמרות זאת נשארים מרוכזים ומשחקים ביחד. ג'רום סידר לנו את היתרון במחצית הראשונה והחזיר אותנו לחיים בשנייה, ג'רלס עשה מהלכים גדולים, יותם היה מצוין".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

יורוקאפ: הפועל ירושלים הביסה 67:87 את גראן קנאריה בהצגה גדולה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully