וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: קבוצה מליגה רביעית ברבע הגמר, לוריין גברה על בורדו

פרז'וס סן רפאל, שמדורגת שלישית בליגה הרביעית, היממה את אוקזר ואוברניאק, שעלה כמחליף במדי הקבוצה מליגת המשנה, עם 0:2. אנז'ה גברה על באסטיה, צמד ללבאבורד ב-1:2 של בורדו

שחקן מכבי חיפה לודוביק אוברניאק. ברני ארדוב
חלק מהמבוכה. לודוביק אוברניאק/ברני ארדוב

משחקי שמינית גמר הגביע הצרפתי יצאו היום (שלישי) לדרך עם שלושה מפגשים. הסנסציה הגדולה הגיעה מצדה של פרז'וס סן רפאל, שהדיחה את אוקזר מליגת המשנה. בורדו גברה 1:2 על לוריין.

פרז'וס סן רפאל - אוקזר 0:2

המארחת, שמדורגת במקום השלישי בליגה הרביעית, העפילה לרבע הגמר בזכות הופעה הירואית מול הענקית, שמשחקת העונה בליגה המשנה. לודוביק אוברניאק, קשר מכבי חיפה בעונה הקודמת, לא הצליח למנוע את ההדחה המביכה גם כשעלה כמחליף בדקה ה-46. נפוקואסק מנדי כבש את הראשון בדקה ה-5, קארים טילי הכפיל בדקה ה-57 בדרך להופעה היסטורית.

אנז'ה - באסטיה 0:1

הקבוצה שמדורגת במקום ה-11 בליגה הבכירה צלחה את המפגש מול הקבוצה מליגת המשנה. פהמה דיאדו כבש את השביעי שלו העונה וסידר לאנז'ה כרטיס לשלב הבא.

בורדו - לוריין 1:2

המדורגת האחרונה בליגה הצרפתית, שהגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים, הפתיעה כאשר עלתה ליתרון משערו של בנג'מין ז'אנו (47), שניצל טעות קשה של השוער סדריק קראסקו וכבש מקרוב. לצערה, גאטן לאבורד הפך את התוצאה עם צמד (61, 72) ושלח אותה הביתה. בורדו, שניצחה את לוריין באותה תוצאה גם בליגה, עם ניצחון שלישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully