וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 13 שנות קריירה: שחר פאר הודיעה על פרישה מטניס

הטניסאית המצליחה ביותר בתולדות ישראל, שהגיעה בשיאה עד למקום ה-11 בעולם, תולה את המחבט בעקבות פציעה כרונית בכתף במשך השנתיים וחצי האחרונות: "איבדתי את התשוקה למשחק"

שחר פאר טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
קריירה גדולה מגיעה לסיומה. פאר/ברני ארדוב

אחרי 13 שנות קריירה, שחר פאר הודיעה היום (שלישי) עם פרישה מטניס מקצועני פעיל. הטניסאית בת ה-29 בחרה להודיע על סיום דרכה בעקבות פציעה כרונית בכתף, ממנה סבלה בשנתיים האחרונות. אחרי שניסיונות השיקום שלה לא צלחו, היא הגיעה לפתוח פרק חדש חדש בחייה.

רגע השיא של הטניסאית היה במרץ 2011, אז דורגה במקום ה-11 בעולם. בהודעה של פאר כתבה: "איבדתי את התשוקה למשחק הטניס". במהלך הקריירה זכתה בשישה תארי יחידות ושלושה תארי זוגות. שחר הצליחה הצליחה להעפיל פעמיים לשלב רבע גמר יחידות ולגמר גרנד סלאם בטורניר הזוגות של אליפות אוסטרליה הפתוחה. משחקה האחרון היה ב-26.2.2016.

פאר פרסמה הודעה בפייסבוק, בה כתבה: היי לכם, אני רוצה לשתף אתכם באחת ההחלטות הקשות שהייתי צריכה לקחת בחיי. לאחר 23 שנות פעילות שמתוכן 13 שנה הייתי שחקנית טניס מקצוענית בסבב העולמי, אני פורשת :-). הגעתי להחלטה זו בעקבות דלקת כרונית בכתף, שנמשכת מעל שנתיים, ולא מאפשרת לי לחזור ולהתחרות ברמות הגבוהות אליהן אני רגילה ומצפה מעצמי. במקביל, איבדתי את התשוקה למשחק הטניס ולאורך החיים האינטנסיבי שחוויתי מגיל 6.5. אני מסתכלת לאחור עם חיוך ענק, מלאת אושר וסיפוק. גאה בהישגיי ובדרך בה ייצגתי בכבוד גדול את מדינת ישראל. אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה האינסופית לה זכיתי בכל יום, בכול שעה ובכל מקום שהייתי ברחבי העולם. ביום שישי הקרוב בערוץ 2 במסגרת "אולפן שישי" תשודר כתבה נרחבת על - הקריירה שלי, התלבטויות הפרישה והתוכניות לעתיד. אני מבטיחה להמשיך לעדכן אתכם בכול התפתחות מעניינת שתהיה בפרק ב' בחיי. שלכם, שחר".

במהלך הקריירה זכתה בשמונה אליפויות ישראל לנשים ועל פי ה-WTA זכתה ב-5,148,711 דולר במהלך קריירת המשחק שלה. פאר החלה לשחק בנבחרת ישראל ב-2002 כאשר חמש שנים לאחר מכן הייתה שותפה להישג השיא של הנבחרת עם העפלה לבית העליון של גביע הפדרציה. ב-2014 נבחרה הטניסאית להדליק משואה ביום העצמאות ה-66 של מדינת ישראל. פאר לקחה חלק בשתי אולימפיאדות (2008, 2012).

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully