וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסימיליאנו אלגרי אמר לחבריו שיעבור לארסנל בתום העונה

ארסן ונגר, שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב, עשוי לעזוב את התותחנים בתום 20 שנה, ומאמן יובנטוס כבר מתכונן להחליפו. על פי אותו דיווח, מאמן רומא לוצ'יאנו ספאלטי יגיע במקומו לגברת הזקנה

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. AP
היעד הבא? אלגרי/AP

מסימיליאנו אלגרי משייט לעבר אליפות שלישית ברציפות עם יובנטוס, נמצא בדרך הבטוחה לרבע גמר ליגת האלופות והערב (שלישי) יפגוש עם הגברת הזקנה את נאפולי, במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע האיטלקי. כל זה לא מונע ממנו להתעסק בעתידו, שעל פי דיווח בתקשורת האיטלקית עומד להתרחש הרחק מטורינו, ליתר דיוק בלונדון. אלגרי, כך דווח, אמר לחבריו בעיר מולדתו ליבורנו כי בסיום העונה יעבור לאמן את ארסנל.

כידוע, מאמן התותחנים ארסן ונגר עתיד לסיים את חוזהו בקיץ, וכעת יותר מתמיד נראה שהפעם זה עשוי להיות חוזהו האחרון במועדון, אותו הוא עשוי לעזוב בתום 20 שנה. לא מעט שמות כבר נזרקו לקלחת המועמדים האפשריים להחליף את הצרפתי, ביניהם אלה של דייגו סימאונה, אדי האו ואחרים, אך כבר זמן מה ששמו של אלגרי מתבלט על פני האחרים, ונראה שהאפשרות שיגיע לאמירויות בקיץ היא סבירה בהחלט - בעיקר כאשר לוקחים בחשבון את היחסים של האיטלקי עם הנהלת יובה, שכבר ראו ימים טובים יותר.

על פי אותו דיווח, האיש שיגיע ליובנטוס להחליף את אלגרי הוא לא אחר מאשר לוצ'יאנו ספאלטי, שמוליך העונה את רומא לעונה טובה ולמקום השני בליגה. מי שיכול לעמוד בין ספאלטי לבין המינוי היוקרתי הוא נשיא יובה, אנדראה אגנלי, שבעבר התרגז על המאמן כיוון שסירב להגיע לקבוצה, שפנתה אליו כאשר אימן את זניט סנט פטרסבורג.

הערב בגביע האיטלקי: יובנטוס מול נאפולי בחצי הגמר
מחר: חצי הגמר השני וקרב עירוני בין לאציו לרומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully