וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן ובורוסיה מנשנגלאדבך העפילו לחצי הגמר

הבווארים הביסו 0:3 את שאלקה, לבנדובסקי (3, 29) כבש צמד ובישל לטיאגו (16). ניצחון שלישי רצוף לסייחים על קבוצת התחתית מהצפון, הפעם 1:2, שטינדל ורפאל כבשו בפנדלים (53 ו-61), בובי ווד רק צימק (90)

שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
בכושר שיא. שחקני באיירן מינכן חוגגים/רויטרס

שלב רבע גמר הגביע הגרמני ננעל הערב (רביעי) עם שני משחקים. בורוסיה מנשנגלדבאך עלתה לחצי הגמר אחרי 1:2 בחוץ על המבורג כשגם באיירן מינכן בשלב הבא אחרי שניצחה 0:3 את שאלקה.

באיירן מינכן - שאלקה 0:3

אחרי ה-0:8 הענק על המבורג בליגה, הבווארים המשיכו ביכולת הנהדרת גם מול הרויאל בלוז, שהקשו עליהם מאוד העונה. הפעם זה נגמר ב-0:3 אחרי יכולת נהדרת של השחקנים במחצית הראשונה. השער הראשון הגיע כבר בדקה השלישית. פרנק ריברי מצא את רוברט לבנדובסקי בכדור נהדר ברחבה, הפולני דהר והקפיץ באמנות מקרוב. החלוץ בישל את השני לטיאגו בדקה ה-16, אחרי שהגביה לרחבה והספרדי נגח מקרוב לרשת. את התוצאה חתם לבנדובסקי, ששוב כבש מבישול של ריברי, הפעם אחרי ששלח בעיטה חדה ומדויקת מ-16 מטרים לרשת. הולגר באדשטובר ספג שני כרטיסים צהובים תוך שלוש דקות.

המבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:1

הקבוצה מהצפון חטפה בשבת סטירת לחי מצלצלת עם תבוסת 8:0 מחפירה מול באיירן מינכן. המבורג רצתה להתאושש על חשבון הסייחים, אבל גלאדבך לא התחשבה וסגרה עניין בתחילת המחצית השנייה עם צמד פנדלים של לארס שטינדל הלוהט (53) ורפאל הברזילאי (61). המבורג ניסתה לחזור למשחק, אבל השער המצמק של בובי בראון הגיע רק בדקה ה-90. זה היה ניצחון שלישי רצוף לגלאדבך שנמצאת במומנטום מצוין אחרי שהדיחה גם את פיורנטינה מהליגה האירופית. המבורג מצידה תחזור להתרכז במאבקי התחתית שלה בבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully