וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי הבא: משחק אימון בין הנבחרת הבוגרת לנבחרת הצעירה בנשר

28.2.2017 / 14:26

לרגל יום האישה הבינלאומי תנהל את המשחק רביעיית שופטות בראשות מיתר שמש. אלישע לוי: "כמי שהיתה לו הזכות לאמן קבוצות גדולות וקטנות, במרכז הארץ ובפריפריה, אני שמח על כל הזדמנות שיש לנבחרת לבקר בערים שונות ברחבי ישראל"

מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי. יוסי ציפקיס
שמח על ההזדמנות. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

משחק האימון בין הנבחרת הבוגרת לנבחרת הצעירה ביום רביעי הבא (8.3) ייערך בעיר נשר. הכניסה למשחק, שיחל בשעה 18:00 חופשית, ובמהלך האירוע החגיגי יבעטו שחקני שתי הנבחרות כדורי רגל אל קהל וכן יחולקו 15 הזמנות זוגיות למשחק הנבחרת הבוגרת מול אלבניה במוקדמות גביע העולם 2018 באצטדיון בחיפה.

לרגל יום האישה הבינ"ל שיצוין במועד זה, תנהל את המשחק רביעיית שופטות - שופטת ראשית מיתר שמש, עוזרות השופטת מאי מועלם ונופר סקורקה, שופטת רביעית צביה מלכה. האצטדיון בנשר מכיל כ-2,500 מקומות ובעירייה ובהתאחדות מצפים לקהל רב. סגל שתי הנבחרות לקראת ההתכנסות והמשחק צפוי להתפרסם ביום שני הקרוב.

אלישע לוי, מאמן הנבחרת הבוגרת: "כמי שהיתה לו הזכות לאמן קבוצות גדולות וקטנות, במרכז הארץ ובפריפריה, אני שמח על כל הזדמנות שיש לנבחרת הבוגרת ולכל נבחרת אחרת כחול-לבן, לבקר, להתאמן ולשחק בערים שונות ברחבי ישראל. אני יודע בוודאות שנהנה מהמפגש עם הקהל התומך ומצפה לכך. המשחק מול הנבחרת הצעירה הוא חלק מההכנות שלנו לקראת מפגש החוץ הקרוב עם ספרד (24.3) ושל הנבחרת הצעירה מול קפריסין (23.3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully