וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בית"ר נורדיה אדם מזרחי הוא אחד הכדורגלנים שנעצרו בחשד לניהול רשת הימורים

28.2.2017 / 14:13

30 חשודים נעצרו בחשד לניהול רשת הימורים בירושלים במבצע רחב היקף של משטרת ישראל. אחד השחקנים הוא אקס הפועל ירושלים והפועל קטמון, "פעלו באופן שיטתי ומאורגן" וגרפו מאות אלפי שקלים

אדם מזרחי שחקן הפועל ירושלים (באדום) מול גיא חיימוב שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
אדם מזרחי, כאן מול גיא חיימוב, הוא אחד העצורים/קובי אליהו

אדם מזרחי וכדורגל נוסף מהליגות הנמוכות, ששיחק בעבר בליגה הלאומית, הם בין 30 חשודים שנעצרו היום (שלישי) בחשד לניהול רשת הימורים בירושלים במבצע רחב היקף של משטרת ישראל. במסגרת המבצע נעצרו 30 חשודים, והוקפאו 12 נכסים בשווי של כ-16 מיליון שקל. כמו כן 21 כלי רכב בשווי של כ-2.5 מיליון שקל מיועדים לחילוט, עשרות חשבונות בנק הוקפאו, וכמיליון וחצי שקל במזומן נתפסו במסגרת המבצע שנערך היום לפנות בוקר, וזאת בעקבות חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים שפעלה במהלך השנה האחרונה בירושלים.

על פי המשטרה, מעל שמונה חודשים של חקירה סמויה הגיעה לסיומה היום לפנות בוקר עם קבלת ההחלטה על מעבר לחקירה גלויה שחשפה תשתית מאורגנת לניהול הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים.

החל משעות הבוקר המוקדמות פקדו את חדרי החקירות במשטרה 30 החשודים שנעצרו היום ונחקרים בחשד לכך שבמהלך השנה האחרונה פעלו באופן שיטתי ומאורגן וניהלו רשת לעסקי הימורים, ש"בה הימרו מאות גברים, נשים וקטינים בסכומים של מאות אלפי שקלים אותם גרפו לכיסם".

חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017/חטיבת דובר המשטרה

במשטרה טוענים כי "מממצאי החקירה עולה כי עסקי ההימורים שניהלו החשודים התבססו על מספר שיטות הימורים באמצעות רשת האינטרנט. על פי החשד, מנהלי רשת ההימורים רכשו באמצעות כספי ההימורים רכוש רב בשווי מוערך של מיליוני שקלים שנרשם על שמם ובני משפחתם בהם דירות, כלי רכב ועוד.

"חוקרי המשטרה יחד עם יחידת יהלום ברשות המסים נערכו טרם ביצוע המעצרים והחיפושים וביצעו שורת פעילויות הקשורות לחילוט והלבנת הון שנוגעת לכלל החשודים המעורבים והשיגו כספים כתוצאה מההימורים הבלתי חוקיים.

"מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, חתם על צו סגירה מינהלי קיוסקים ופיצוציות שעפ"י החשד משם נוהלו עסקי ההימורים.

"במסגרת פעילות המעצרים והחיפושים שבוצעו היום בהתאם לצווי מעצר וחיפוש שהוצאו על ידי בית המשפט נתפס כסף מזומן ובצ'קים על סך כולל של כ-1.25 מיליון שקל שנתפסו בתוך ארונות הבגדים, מתחת למזרון ובתוך מזוודות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully