וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: אנדי מארי עלה לסיבוב השני, ואוורינקה הודח

המדורג ראשון בעולם חזר לסבב לראשונה מאז ההדחה המוקדמת מאוסטרליה וניצח 4:6, 1:6 את מאלק ג'אזירי. השוויצרי הודח על ידי דמיר דז'ומהור הבוסני אחרי הפסד 7:6 (4), 6:3

אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
עשה את שלו. מארי/AP

אנדי מארי עלה הערב (שלישי) לסיבוב השני בטורניר דובאי מסבב ה-500 של ה-ATP. הבריטי, המדורג ראשון בעולם, עשה את זה עם 4:6, 1:6 מול הטניסאי הטוניסאי מאלק ג'אזירי, המדורג 51 בעולם. מארי נזקק לשעה ועוד 17 דקות על מנת להשלים את העלייה אל הסיבוב השני, שם ישחק נגד גיירמו גרסיה לופס הספרדי הוותיק (97 בעולם), שניצח בסיבוב הראשון את ויקטור טרויצקי. זה היה המשחק הראשון של מארי מאז הודח בשלב מוקדם מאליפות אוסטרליה על ידי מישה זברב.

מוקדם יותר נרשמה הפתעה גדולה בטורניר כשסטן ואוורינקה, המדורג 3 בעולם, הודח בסיבוב הראשון עם הפסד 7:6 (4), 6:3 לדאמיר דז'ומהור הבוסני (77). המערכה הראשונה היתה צמודה למדי, כשהבוסני משיג שבירה מוקדמת וכופה שובר שוויון, אותו הצליח להכריע לטובתו ולסיים את המערכה הראשונה תוך 41 דקות. המערכה השנייה הייתה אפילו פחות צמודה: דז'ומהור שוב שבר מוקדם ושייט כל הדרך לניצחון 3:6 במערכה וניצחון גם במשחק כולו.

בהמשך היום ייכנסו לסבב המשחקים עוד כמה שחקנים בכירים: אנדי מארי (1 בעולם) יתמודד מול מאלק ג'אזירי הטוניסאי (51) ותומאש ברדיך (14) יפגוש את לוקאש רוסול (161).

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. AP
נפרד מוקדם. ואוורינקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully