וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד נגד ברצלונה: קרב התקשורת (והבכיינות) נמשך על "פרשת השקיות"

עיתוני ספרד עדיין סוערים מפרשת הפנדל והשקיות ב-2:3 מול ויאריאל: במדריד מגנים על הבלאנקוס, שמתלוננים על "סיקור מוטה", בברצלונה תוקפים בחזרה וסופרים טעויות. וגם: הצצה למאחורי הקלעים - מוראטה ואיסקו לועגים לעצמם

one

בספרד עדיין עסוקים בפרשת השיפוט והשקיות מהניצחון של ריאל מדריד על ויאריאל (2:3). כזכור, ביום ראשון השופט חיל מנסאנו פסק על פנדל שנוי במחלוקת לטובת ריאל בעקבות נגיעת יד ברחבה, והבלאנקוס הצליחו להשוות ל-2:2 ואחר כך גם לנצח 2:3 ולשמור על הפסגה בספרד.

הסערה החלה אחרי שנשיא ויאריאל יצא בהאשמות בתקשורת וטען שהשופט עזב את האצטדיון עם שקיות של ריאל "וציין ש"זה לא בסדר". לאחר מכן על רכבו של השופט חיכה מכתב שעליו נכתב בגדול "גנבים", ובתקשורת נטען שהשופט הוא חבר במועדון האוהדים של ריאל מדריד, דבר שלא הוכח. ג'רארד פיקה פירט שורה של טעויות שנעשו לטובת ריאל ונגד ברצלונה, והוא עשוי להיענש על הציוץ. כך או כך, העיתונים המזוהים עם שתי הקבוצות הגדולות יוצאים במתקפה, צפויה ואופיינית, שמסרבת לשכוך.

עוד בנושא

המשחק שעורר את המחלוקת: ריאל מדריד חזרה לפסגה בזכות 2:3 משוגע מול ויאריאל
ריאל מדריד והפנדל המפוקפק: פיקה וברצלונה תוקפים את הצביעות, ראמוס מגיב
מסי התעלה בסיום, ברצלונה ניצחה 1:2 בחוץ את אתלטיקו מדריד
ברצלונה וליאו מסי חוזרים לעצמם. אנדרס אינייסטה: "כולנו עם המאמן"

שחקני ויאריאל מוחים נגד השופט אחרי הפנדל של ריאל מדריד. AP
התלונות נמשכות. ויאריאל/AP

במדריד מצטטים את הוועדה המקצועית של ארגון השופטים בספרד, שמסרה כי התכולה של שקיות מסוג זה הן מוצרי קידום סטנדרטיים, שאין להם ערך מסחרי (כפתורים, עטים וכדומה). כצפוי, עיתוני מדריד נעמדו על רגליהם האחוריות לטובת הקבוצה מהבירה, "מארקה" אף פירט אילו מוצרים מחלקת כל קבוצה בספרד, ואף נטען כי מדובר במחווה מסורתית של קבוצות לשופטים. ב"ספורט" הקטלאני טוענים בתגובה שאכן חלוקת שקיות היא דבר מקובל, אבל ריאל היא היחידה שעושה זאת במשחקי חוץ. הכותרת של "מארקה" הבוקר הייתה "אף אחד לא מוכר משחקים בשביל עט".

התלונות והצדקנות נמשכו, ובעמוד השער של "אס" נראה תיעוד של הגול השני של ויאריאל, שלכאורה נכבש מעמדת נבדל. האומנם? ב"ספורט" הגיבו לעניין, טענו שמדובר במניפולציה ופוטושופ, ואף הראו שזו לא הפעם הראשונה שהתקשורת במדריד מתנהלת כך ומעצבת תמונה כדי לעצב מציאות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ב"מונדו דפורטיבו" דנו ב"רשימת השגיאות" שנעשו לטובת ריאל, ולמרבה ההפתעה מצאו: ריאל קיבלה 6 נקודות יותר מדי, וברצלונה 13 פחות מדי. ב"ספורט" נדהמו בשער ביחס הלא הוגן לג'רארד פיקה, האיש שתוקף שוב ושוב. אגב, למרבה האירוניה, השופט מנסאנו ישפוט במשחק של ברצלונה מול סלטה ויגו במחזור הבא.

בתחנת הרדיו Cadena Ser טוענים שבארגון השופטים של ספרד ניתחו את האירועים ומסבירים את ההחלטה. "צריך לראות הרבה הילוכים חוזרים כדי לקבוע שמדובר בנגיעת יד לא רצונית", אמר גורם בארגון, "אבל הפוזיציה הלא טבעית של היד היא זו שגרמה להחלטה".

שערי העיתונים

בינתיים במדריד זועמים על היחס שמקבלת הקבוצה, וב"אס" דווח שהבלאנקוס יגישו תלונה רשמית להנהלת "לה ליגה" על "היחס המוטה" שהיא מקבלת בסיקור הטלוויזיוני, וזאת מאחר שהפוקוס המרכזי בסיקור המשחק שלה הופנה להחלטות השיפוט ול"דברים שליליים", ולא לניצחון והחזרה מפיגור.

שחקני ריאל מדריד עם אלברו מוראטה (במרכז). רויטרס
מוראטה חוגג מהפך, וכולם מדברים על הפנדל. מדריד/רויטרס

היום שאחרי: מוראטה ואיסקו יורדים על עצמם

בתוכנית "היום שאחרי" שבוחנת את המשחק של ריאל מדריד נראים איסקו ומוראטה יושבים על הספסל וצוחקים על עצמם. "אני מנה שנייה", אמר איסקו בחיוך, ומוראטה ענה: "ואני נער פוסטר". כמו כן נראים רגעי הלחץ בקבוצה אחרי השערים, בתלונות ההדדיות של השחקנים אחד על השני, וכמובן בשמחת הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully