וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול וקלופ "נלחמים על העתיד" שלהם, לסטר "יכולה לזקוף ראש"

"איפה הייתם עד עכשיו?", תהו באנגליה אחרי ה-1:3 המוחץ של לסטר על ליברפול: ג'יימי ורדי מכחיש מאמץ מיוחד אחרי עזיבת ראניירי, יורגן קלופ כבר מודה שמעמדו בליברפול כבר לא יציב

ג'יימי ורדי לסטר סיטי. AP
פתאום הם נותנים את הנשמה. ורדי/AP

"איפה לעזאזל הייתם עד עכשיו?", קראה הבוקר (שלישי) הכותרת ב"דיילי מייל" לשחקני לסטר, שניצחו אתמול 1:3 את ליברפול, ארבעה ימים בלבד אחרי הפיטורים של קלאודיו ראניירי. אלופת הפרמיירליג הציגה אתמול במגרשה הביתי יכולת שמזכירה מעט את זו שהעניקה לה את התואר המתוק בשנה שעברה - עם נחישות, לחימה, יעילות מול השער, תשוקה, וגם לא מעט מזל.

ג'יימי ורדי כבש צמד יומיים בלבד אחרי שהוציא הודעת הכחשה על כך שהוא עמד מאחורי הפיטורים של ראניירי. "ספגנו המון ביקורת לא הוגנת בתקשורת, וראינו שהיום השחקנים רצו להגיב", אמר ורדי, "עכשיו אנחנו רוצים להיות עקביים. אני לא יכול להסביר למה לא עשינו את זה עד עכשיו באופן קבוע. אנחנו עובדים קשה, אבל זה פשוט לא קרה, והפעם הכל התחבר. לא הייתי אומר שיותר התאמצנו.

"הייתי מתוסכל מאוד העונה מבחינת כיבושים, ואני מקווה שזה ייתן לי דחיפה. היינו צריכים להראות שבמקרה של ניצחון או הפסד, עדיין יש בנו את הלחימה, וכל עוד אנחנו מציגים אותה, נוכל לזקוף את ראשנו". עוזר המאמן קרייג שייקספיר, שעמד על הקווים, אמר בסיום ש"היו כמה ימים מוזרים, בתור מי שהיה עוזר מאמן הרבה שנים, לעמוד מול התקשורת הגדולה ביום שישי היה קצת שוק, גם לנוכח הביקורת על השחקנים. אבל אני חושב, בהכירי את קלאודיו, שהוא היה אומר על התוצאה הזאת 'זה הכדורגל'. הוא אמר לי את זה בחמישי בערב, והזכיר לי את זה בשישי בבוקר".

וכצפוי, ברשתות החברתיות עקצו את שחקני לסטר, והמשיכו לכנות אותם "נחשים" על כך שגרמו לפיטורי ראניירי, ופתאום נזכרו להתאמץ אחרי שהלך.

עוד בנושא

אני קלאודיו: לסטר סיטי ניצחה 1:3 את ליברפול, ג'יימי ורדי כבש צמד
מי בגד בקלאודיו ראניירי? ג'יימי ורדי מכחיש: "זה לא נכון ומאוד פוגע"

אוהדי לסטר סיטי עם שלט לכבוד המאמן המפוטר קלאודיו ראניירי. GettyImages
זוכרים את קלאודיו/GettyImages

מנגד, ליברפול הדועכת משיכה לאכזב את את אוהדיה. עם שני ניצחונות בלבד ב-12 משחקיה האחרונים, היא גם מתרחקת מהמקום הרביעי, אחרי שבמהלך העונה עוד היו לה חלומות על אליפות. ליברפול לא שיחקה 16 יום, ועדיין הצליחה להפסיד לקבוצת תחתית, נטולת מאמן, אחרי שבוע סוער, וגם "המושיע" יורגן קלופ מתחיל להזהיר את השחקנים ויודע שתפקידו בסכנה.

"זה כבר נהיה רציני", הודה קלופ אחרי ההפסד, "אנחנו משחקים על העתיד שלנו, כולל אני. שופטים אותנו בכל יום, במיוחד במשחקים, וברור שהיכולת שלנו משפיעה על הדברים. אני מרגיש מקסימום אחריות, כי אני אחראי. אני מקווה שאני משתמש במילה 'אני' ולא 'הם', כי אני מעורב בזה".

ליברפול תפגוש את ארסנל בעוד חמישה ימים, וקלופ הודה ש"מזל שאנחנו לא משחקים מולה מחר, אנחנו חייבים לנתח את התצוגה שלנו ולהגיב במטרה לחזור לנצח. אנחנו חייבים להגיב. אני לא חושב שהשחקנים לא טובים כמו שחשבתי אבל אני חושב שהם זקוקים ליתר עזרה ממני כדי להראות את זה מדי שבוע".

מאמן ליברפול יורגן קלופ. AP
ועכשיו: ארסנל. קלופ לא רגוע/AP
שחקן ליברפול ג'יימס מילנר. AP
בהתחלה חלמו על אליפות, אחר כך על ליגת האלופות, עכשיו רק על עתידם במועדון. שחקני ליברפול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully