וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויסקי סינגלטון: היסטוריה שלמה בבקבוק אחד

2.3.2017 / 14:29

מדוע דווקא סלמון מעטר את התווית? מתי הוויסקי הזה נוצר ואיפה? למה הזכוכית כחולה? כל כך הרבה היסטוריה ומנהגים יש בבקבוק אחד של סינגלטון, מעבר לטעם הפירותי והעשיר. כל התשובות בפנים

סינגלטון תווית.
הרבה היסטוריה ומסורת בתווית אחת

סינגלטון הוא וויסקי סינגל מאלט סקוטי בעל טעם עשיר ופירותי של שקדים, אגוזי לוז, אספרסו ודומדמניות שחורות. בריח שלו תוכלו להרגיש ניחוחות של אגוז קלוי, צימוקים קינמון ופאי תפוחים. הוא בעל גוף קל עד בינוני וצבעו זהוב.

אפשר לשתות אותו נקי ואפשר לערבב אותו עם קצת מים או קרח ולפתוח את טעמיו המופלאים . עד כאן מדובר על הוויסקי עצמו כמשקה אלגנטי שמתאים כמעט לכל מאכל ולכל אירוע, אבל לוויסקי הזה יש יותר מטעם וריח. יש לו גם מסורת והיסטוריה. קבלו כמה מאפיינים ייחודיים.

החבית

וויסקי סינגלטון מתיישן בחביות עץ אלון (שהיה בהם קודם לכן ברבן) וגם בחביות שרי. יישון ייחודי זה מעניק לו את הניחוחות והטעמים העשירים.

הבקבוק

סינגלטון מבוקבק בבקבוק זכוכית כחול, כמיטב המסורת מהמאה ה-19 ומבוסס על עיצוב וטכניקות ניפוח זכוכית מתחילת המאה ה-20. הבקבוק מקנה לו אופי מסורתי וכמו כן מדגיש שיש כאן הקפדה על חיבור למסורת וירידה לפרטים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סינגלטון 15.
סינגלטון מבוקבק בבקבוק זכוכית כחול, כמיטב המסורת מהמאה ה-19 ומבוסס על עיצוב וטכניקות ניפוח זכוכית מתחילת המאה ה-20

המזקקה

מזקקת דאפטאון נמצאת בצנטרום של הצנטרום של איזור הספייסייד באיזור הצפון מזרחי של סקוטלנד, בעיירה מקסימה שנקראת דאפטאון הלוא היא בירת הסינגל מאלט העולמית.

האייקון

הסלמון שמקפץ מעל הגדר הוא אייקון בלעדי של סינגלטון ומסמל את הוויסקי יותר מכל. כמו כן, הדג הוא סמל לחוכמה ולתבונה לפי המיתולוגיה הקלטית. מעבר לכך, הסלמון הסקוטי נחשב לסלמון הטוב ביותר בעולם.

כל כך הרבה מחשבה הושקעה בבקבוק אחד והכל כדי שכל לגימה שלך מהוויסקי תהיה יותר מסתם לגימה.

סינגלטון 18.
הדג הוא סמל לחוכמה ולתבונה לפי המיתולוגיה הקלטית
וואלה! NEWS בחסות סינגלטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully