וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: סרינה וויליאמס ספונטנית, גאון כדורים חופשיים

האמריקאית הפתיעה שני טניסאים חובבנים ברחובות סן פרנסיסקו, לואיס סנטוס שחזר את הבעיטה המדהימה של אנדרסון סילבה. וגם: מיקו ג'מאל מתכונן לגביע המדינה, WWE - גרסת הפורנו, קרב ההיאבקות הכי חמוד, שחקן ההוקי שהשתולל ונעצר, מנצ'סטר יונייטד באה לקראת הקהל

צילום מסך

מיקו ג'מאל מציג: מה באמת קורה בין ניסן יחזקאל ליצחק שום

מנצ'סטר יונייטד לעזרת האוהדים

הקבוצה של ז'וזה מוריניו הוגרלה מול רוסטוב הרוסית ברבע גמר הליגה האירופית, ותיאלץ לעבור מסע מפרך בדרך למפגש הראשון ברוסיה ב-9 למרץ. גם עבור אוהדיה ההגעה למשחק לא תהיה פשוטה, וכל אחד מהם יידרש לשלם כ-120 ליש"ט עבור ויזת כניסה למדינה, למזלם - הקבוצה באה לקראתם. יונייטד הודיעה שתשלם את אשרת הכניסה עבור כל אוהד שילווה אותה להתמודדות. שאפו.

דייגו מראדונה חוגג בקרנבל

מסי? רונאלדיניו? בקהאם? קבלו את גאון הכדורים החופשיים הזה

קרב ההיאבקות הכי מצחיק שראינו

קווין גרוסקרויץ נפצע בתגרה ופונה לבית חולים

המגן-קשר הגרמני, קווין גרוסקרויץ בן ה-28, המשחק בשטוטגרט בליגה השנייה בגרמניה, פונה הלילה לבית חולים לאחר שהיה מעורב בתגרה. בגרמניה עדיין בודקים את הנושא, פרטים נוספים אמורים להתפרסם בקרוב.

סרינה וויליאמס לא הצליחה להתאפק, והצטרפה לשני חובבנים ששיחקו ברחוב

אחת הפנטזיות הכי גדולות של ספורטאים חובבנים המשחקים בשכונה היא לשחק עם ספורטאים מקצוענים. עבור שני צעירים אמריקאים, החלום הפך למציאות. ההסבר: הטניסאית הגדולה בדורנו, סרינה וויליאמס, יצאה להליכה מסביב לביתה בסן פרנסיסקו, ביחד עם ידיד וכלבה הקטן צ'יפ, כשלפתע זיהתה שני צעירים משחקים טניס במגרש מקומי. מבלי להסס, החליטה סרינה לעלות על המשטח ולהשתתף במשחק, והכול, כמובן, לעיני עדשת הסמארטפון. התוצאה לפניכם.

שון מייקלס מול בראט הארט - גרסת הפורנו

אחד האירועים המפורסמים בתולדות ה-WWE התרחש במונטריאול ב-1997, בקרב בין שון מייקלס לברט הארט. לטובת אלו שלא יודעים, היטמן חשש להפסיד את התואר ליריבו הגדול, והיה בטוח, לפחות על פי התסריט המקורי, כי הוא ינצח בקרב. אלא שבהפקה החליטו לסטות מהתוכנית מאחורי גבו של היטמן והחליטו להעניק את התואר למייקלס. חברת בראזרס, המפיקה סרטים למבוגרים, ידועה כחובבת גדולה של ענף ההיאבקות המקצוענית והחליטה, 20 שנה לאחר האירוע, לצלם סרט פורנו עם שחקנים אשר יגלמו את ברט הארט, שון מייקלס ווינס מקמהון, אשר ינסו לשחזר את הסצינה המפורסמת, בצורה מעט שונה.

אנדרסון סילבה, מאחוריך: נוקאאוט מטורף מברזיל

אחד הנוקאאוטים הכי גדולים בתולדות ה-UFC היה הנוקאאוט של אנדרסון סילבה על ויטור בלפורט. "העכביש" שלח בעיטה קדמית לפניו של יריבו הברזילאי ושלח אותו לישון. רבים הלוחמים שניסו לשחזר את הביצוע המדהים של סילבה, אך מעט מאוד הצליחו. אחד מהם הוא לואיס סנטוס, שהצליח לשחזר את הבעיטה בצורה כמעט מושלמת במהלך קרב בברזיל, כששלח את יריבו לישון עם ביצוע נהדר, שהפך, איך לא, לוויראלי במהרה.

מתקשים להרים משקולות? הבחור הבא מצא את הנוסחה

פרץ משטח הקרח, הכה את השופט ונעצר

ברנדון דיי לא ציפה שכך ייגמר המשחק על אליפות התיכונים בהוקי. במהלך המשחק, איבד דיי את העשתונות, פרץ למשטח הקרח ותקף את השופט באגרופים. משטרה הוזעקה למקום ועצרה את הצעיר שלא הסכים להירגע. אם חשבתם שזה נגמר בהרחקה בלבד, טעות בידכם. המשטרה החליטה לפתוח בהליכים משפטיים נגד דיי, שיובא בפני שופט.

השער היפהפה של אוליבייה ז'ירו, בלגו

האוהד הנרגש בעולם

בקרוב ב-NFL? צפו בביצוע מדהים מארצות הברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully