וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט בית משפט אנגלי יעביר השתלמות בענייני ספורט לשופטי בתי המשפט

28.2.2017 / 8:08

כדי לקדם את הפיכת השופטים למומחים בענישה בתחום הספורט, השופט, שהיה בעברו בכיר בתחום החקיקה והענישה בספורט, יהיה זה שיעביר את ההשתלמויות לאחר שכבר ביקר בישראל

מנכ"ל המנהלת, אורן חסון. ניב אהרונסון
המנהלת ממשיכה לעבוד. חסון/ניב אהרונסון

שביעות רצון גדולה במנהלת הליגה מהצעד המשמעותי שנעשה אתמול (שני) לקראת יישום התכנית שתכלול התמקצעות של שופטים בבית המשפט בתחום הספורט. במנהלת קיוו בהתחלה כי יוקם לא פחות מאשר בית משפט מיוחד לענייני ספורט, אבל גם הצעד הדרמטי לעבר הפיכת שופטים מסויימים למתמחים בתחום הספורט, הינו צעד מבורך. במנהלת החליטו ללכת על הצעד הזה אחרי אותו אירוע בו פרץ למגרש אוהד הפועל תל אביב ותקף את ערן זהבי ואתמול בירכו את שרת המשפטים איילת שקד שלדברי גורמים במנהלת הבינה עד כמה זקוק הספורט הישראלי לשופטים אשר מבינים היטב את נושא הענישה כלפי אלימות במגרשי הספורט.

לוואלה! ספורט נודע כי בקרוב תנחית המנהלת שופט בית משפט אנגלי שהיה בעברו בכיר בתחום החקיקה והענישה בספורט והוא צפוי להיות זה שיעביר את ההשתלמות לשופטי בתי המשפט שייבחרו לשמש גם כשופטים בענייני ספורט. השופט המדובר כבר הגיע באחרונה לישראל והוא צפוי להגיע שוב ליום העיון המיוחד שבמסגרתו יקבלו מספר שופטים אשר ייבחרו את כל הכלים כדי להעניש בצורה הולמת עבריינים ממגרשי הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully