וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס במסר להנהלת מכבי תל אביב: "צריכים שחקן טוב במחיר סביר"

28.2.2017 / 7:42

מצבת הפצועים של הצהובים מתארכת אחרי הפציעה של סמית' (בספק לאולימפיאקוס), והמאמן מתלונן על הסגל הדליל: "צריך שחקן מקומי". גם מקל מוטרד: "מגיעים לאימון עם חבר'ה מהנוער, זה לא נורמלי"

one

המבטים המודאגים של בעלי מכבי תל אביב נראו שוב אמש (שני) בהיכל, כשהצהובים גברו בקושי רב על מכבי חיפה במשחק נטול הגנות (95:96). הבעיה הנוספת: מצבת הפצועים הולכת ומתארכת. דווין סמית' נקע את הקרסול ונמצא בספק למשחק היורוליג מול אולימפיאקוס בחמישי. סמית' מצטרף לקווינסי מילר וג'ו אלכסנדר שאף הם פצועים. "כואב לדווין. הרופא אומר שזה לא נראה טוב. קשה לאבד שחקנים ככה בגלל הפציעות, אבל זה חלק מהכדורסל", אמר המאמן איינארס בגאצקיס.

המאמן העיר בסיום על מספר השחקנים המועט באימונים והודה: "אין ספק שההגנה לא מספיק טובה. אני לא רוצה לומר שהשחקנים לא התאמצו מספיק. וויל גרייבס היה בלתי ניתן לעצירה. אני לא יכול לומר שזה היה משחק רע, אם השחקנים הראו מאמץ".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 96:97 את מכבי חיפה, דווין סמית' נפצע
איינארס בגאצקיס: "במצב שלנו הכי חשוב זה לנצח"

דווין סמית' מכבי תל אביב פצוע. ברני ארדוב
הסגל דליל במיוחד. סמית' אחרי הפציעה/ברני ארדוב

המאמן העביר מסר חד להנהלה ואמר ש"אנחנו רוצים לצרף שחקן, מחפשים כל הזמן. אתמול באימון שיחקנו ארבעה מול ארבעה. צריכים שחקן טוב במחיר סביר. לדעתי אנחנו צריכים לשאוף לצרף שחקנים מקומיים".

גל מקל, שהצטיין עם 20 נקודות, הוסיף: "הרצליה וחיפה באו לפה ועשו משחקים התקפיים מדהימים. זה לא תירוץ, אנחנו בלי ספק נצטרך להרים את הרמה בהגנה. בשלושת המשחקים האחרונים גם קלענו הרבה, אבל הגנתית נצטרך לשנות משהו. כשוויל גרייבס דופק שלוש שלשות עם יד לפנים - לפעמים אין הסבר, אבל ברור שנצטרך גם להרים את רמת האגרסיביות שלנו. אנחנו מאפשרים זריקות חופשיות ונותנים ליריבה להיכנס לביטחון. בגביע עמדנו במשימה שלנו ובליגה אנחנו מקום ראשון, אנחנו רוצים להשתפר".

מקל התייחס לדבריו של איינארס בגאצקיס על הסגל החסר באימונים ועל האפשרות שהקבוצה תצרף שחקן. "לפעמים אנחנו משחקים באימון עם חבר'ה מהנוער. עכשיו הפציעה של דווין היא עוד מכה. זה לא מצב נורמלי ורגיל. ברגע שיש לך שמונה שחקנים באימון, אתה חייב עוד שחקן. זה לא המקום שלי להיכנס את מי צריך לצרף, באיזו עמדה ובאיזה דרכון. אני מקווה שכולם יחזרו ונהיה בסגל מלא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully