וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר הזהיר את שחקני הפועל באר שבע: "לאו דווקא המוכשרים ישחקו"

28.2.2017 / 7:09

למרות ה-0:3 על כפר סבא, המאמן כעס על חוסר המחוייבות שהפגינו השחקנים בעיקר במחצית השנייה והזהיר מפני שינויים בהרכב: "אמצא את השחקנים הרעבים". וגם: היממה הדרמטית של ברדה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. למרות הניצחון: בכר במסר לשחקנים הלא רעבים

למרות הניצחון אתמול (שני) 0:3 על הפועל כפר סבא, הצוות המקצועי של הפועל באר שבע לא אהב את היכולת של השחקנים, בייחוד במחצית השנייה. המאמן ברק בכר כעס מאוד על חוסר האגרסיביות של שחקניו, רמז שיעשה שינויים נרחבים והבהיר שמעתה ואילך הוא לא יתחשב בשמות וברמת הכישרון של השחקנים אלא ברצון וברעב שמראה כל אחד באימונים. "יכולנו להיראות הרבה יותר טוב במחצית השנייה. ניצחנו ונתקן את הדברים כבר לקראת המשחק הבא", אמר בכר בסיום. "יש הרבה דברים לשפר. העבודה שלי היא לבוא ביום שבת לאשדוד ולהיראות הרבה יותר טוב, לא משנה מה תהיה התוצאה. צריכים להיות הרבה יותר רעבים ועם יותר אנרגיות ואני אמצא את השחקנים שיבואו ויעשו את זה".

בכר כעס גם על כך שהועלתה טענה לעומס אצל השחקנים. "אין יותר עומסים. אין אירופה, אין גביע, יש רק ליגה ואין תירוצים. מי שיהיה יותר טוב, מי שירצה יותר ויהיה טוב יותר באימונים, ישחק. יש 19 שחקני שדה שכל אחד יכול לשחק. מי שיהיה יותר רעב ולאו דווקא מוכשר יותר יקבל ממני אמון", אמר.

עוד בנושא:

פער שלוש הנקודות חזר: באר שבע הביסה 0:3 את כפר סבא
בכר: "אנחנו צריכים להביא יותר אנרגיות, אני מאמין שזה יגיע"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו, קובי אליהו
השמות לא יהוו פקטור. בכר/קובי אליהו, קובי אליהו

2. נקודת האור: ניב זריהן

בקבוצה גם מצאו כמה נקודות אור. הראשונה היא היכולת של ניב זריהן. הקשר שהגיע ממ.ס אשדוד בחלון ההעברות וכבר נקטל אצל חלק מהפרשנים קיבל אתמול הזדמנות אמיתית ראשונה כשפתח בהרכב ובישל פעמיים. זריהן, שקיבל שבחים רבים מהצוות המקצועי, צפוי להיות כעת הרבה יותר משמעותי ברוטציה של בכר. "ניב קיבל ביטחון ככל שהמשחק התקדם והוא הוכיח שהוא ראוי להיות בהפועל באר שבע", פרגן אחד החברים לקבוצה. "זה טוב שיש לנו אופציות בכל עמדה במגרש". גם לואי טהא זכה להרבה מחמאות על היכולת. טהא הרגיש בחילה ואף הקיא במהלך המשחק, אך התעקש להמשיך לשחק. הוא צפוי להמשיך בהרכב גם במשחק הבא, כמו גיא חיימוב שפתח אמש בין הקורות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

3. ללמוד מהדבקות במטרה של אליניב ברדה

אתמול בשעות הבוקר, כשנודע על מות סבו של אליניב ברדה, בכר התקשר כדי לנחם אותו. בשיחה שאל המאמן את הקפטן האם יש לו את הכוחות הנפשיים לפתוח בהרכב. ברדה השיב בחיוב מיידית ועלה לשחק כשהוא מלווה באחותו בטקס יום המשפחה. לאחר השער הרבה רגשות התפרצו אצל ברדה, שזכה להרבה שבחים מכל חבריו לקבוצה. רק לפני חודש החלוץ הוותיק הושעה לאחר שזעם על כך שלא נכנס לשחק נגד מכבי פתח תקוה, אולם אתמול גם בכר היה מלא במחמאות. "אני גאה שיש שחקן שנותן את עצמו ככה", אמר בכר על ברדה. "היום הוא היה מהבודדים שבאו ומעבר לגול עבד ורצה. הרבה שחקנים צריכים ללמוד ממנו".

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
ידביק את שאר השחקנים במחויבות? התפרצות הרגשות של ברדה אחרי השער/קובי אליהו

4. יום המשפחה ריגש גם את ראדי

לא רק ברדה התרגש באופן מיוחד מטקס יום המשפחה. מהראן ראדי שעלה לכר הדשא עם אימו דיבר גם על כך והקדיש את הניצחון לחברו הטוב מוחמד כליבאת. "אבא ואמא שלי היו איתי וזה היה מרגש, אבל השבוע חבר טוב שלי מוחמד כליבאת איבד את אמא שלו שהייתה כמו אמא שנייה בשבילי. אני מקדיש לו את הניצחון".

מי שלא הגיע עם נציג ממשפחתו היה מאור בוזגלו. גם טוני וואקמה וג'ון אוגו הגיעו לא שלחו נציגים, אך בניגוד לשניהם, העובדה שבוזגלו הגיע בגפו מעידה על עומק הקרע בין הצדדים אחרי פיצוץ המשא ומתן על הארכת חוזהו.

אגב, בסיום המשחק התרחש אירוע לא נעים כאשר אשתו וחמו של וובה בראון רצו להיכנס לאזור שמחוץ לחדרי ההלבשה, אך איש הכספים של המועדון ניר כץ מנע מהם לעשות זאת. כץ הסביר לשניים שהכניסה למשפחות שחקנים היא ממקום אחר, אך למרות שניסו להסביר לו שהם יוצאים מאותו מקום בכל המשחקים, כץ הבהיר שהם לא רשאים לעבור בדרך זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully