וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר סיטי ניצחה 1:3 את ליברפול, ג'יימי ורדי כבש צמד

במשחק הראשון אחרי פיטוריו של קלאודיו ראניירי, האלופה כבשה שערי בכורה לשנת 2017 ונמלטה מהקו האדום. החלוץ כיכב, דרינקווטר הוסיף שער מרהיב, קוטיניו רק צימק לאדומים הדועכים

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי חוגג. רויטרס
רגיל לכבוש נגד ליברפול. ג'יימי ורדי/רויטרס

עידן פוסט-ראניירי בלסטר סיטי החל הערב (שני) עם ניצחון משכנע 1:3 על ליברפול. האלופה היוצאת, שמצאה עצמה לפני המשחק מתחת לקו האדום והגיעה אחרי חמישה הפסדים רצופים, כבשה שערים ראשונים ב-2017 וקפצה למקום ה-15 בטבלה. ליברפול המדורגת חמישית פספסה הזדמנות לשוב למקום השלישי ורשמה הפסד רביעי בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

דני דרינקווטר שחקן לסטר סיטי. GettyImages
שערו הראשון העונה. דני דרינקווטר/GettyImages

המאמן הזמני בעל השם האומנותי, קרייג שייקספיר, קיבל את ג'יימי ורדי במיטבו. חלוץ נבחרת אנגליה, שכבש מול ליברפול גם בתבוסה 4:1 בסיבוב הראשון, נהנה מבישול של מארק אולברייטון בדקה ה-28 וקטע ללסטר 637 דקות ללא שער בפרמיירליג. 11 דקות לאחר מכן, היה זה דני דרינקווטר שבעט כדור אדיר ברגל ימין מ-25 מטרים אל הרשת, אחרי הרחקה רעה של ג'יימס מילנר.

החגיגה של השועלים נמשכה בדקה ה-60, כשהמגן השמאלי כריסטיאן פוקס הרים דווקא ברגל ימין ומצא את הראש של ורדי, שהשלים צמד אישי. בדקה ה-65 שרו אוהדי לסטר לכבוד המאמן המפוטר קלאודיו ראניירי בן ה-65. שלוש דקות לאחר הרגע המרגש הזה, פיליפה קוטיניו צימק עבור ליברפול עם כדור שטוח וציין שער ראשון אחרי 12 משחקים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אוהדי לסטר סיטי עם שלט לכבוד המאמן המפוטר קלאודיו ראניירי. GettyImages
היו גם כאלה שידעו להודות לקלאודיו ראניירי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully