וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אנחנו צריכים להביא יותר אנרגיות, אני מאמין שזה יגיע"

27.2.2017 / 22:37

מאמן הפועל באר שבע הודה שהיכולת ב-0:3 על כפר סבא לא שכנעה אך הוסיף: "עדיף לשפר דברים אחרי ניצחון". אלי כהן: "הכדור ייכנס בסוף, יש לחץ וזה משפיע". מליקסון: "מרוצים מהתוצאה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

הפועל באר שבע עשתה הערב (שני) את המוטל עליה וניצחה 0:3 את הפועל כפר סבא, וכעת היא שוב מובילה על פני מכבי תל אביב בפער של שלוש נקודות. היכולת של האלופה לא הייתה משכנעת, אך מול קבוצת התחתית של אלי כהן זה הספיק בסופו של דבר לניצחון קליל. אוהדי הקבוצה שיושבים ביציע הדרומי לא עודדו את הקבוצה בחמש הדקות הראשונות כמחאה על מעצר של מספר אוהדים.

לפני פתיחת המשחק, ערכה הפועל באר שבע טקס לקראת יום המשפחה שנערך אתמול, בהשתתפות הורי השחקנים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יעקב בוזגלו לא הגיע ללוות בטקס את בנו מאור, שהשתתף ללא אף נציג מבני משפחתו.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:3 בטרנר את הפועל כפר סבא

הפועל באר שבע חוגגת/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "כל ניצחון הוא חשוב, יש לחץ וצריך לקחת אותו בפרופורציות. אפשר לשאול את הרופא שלנו מה זה לחץ אמיתי, הוא הציל בשבוע שעבר בנאדם ממוות. לחץ יש גם בצמרת וגם בתחתית, קצת פרופורציות. היו דברים טובים, היו שחקנים שנתנו מעצמם הכול. טהא הקיא במחצית השנייה, ברדה עבר יום לא קל ונתן מעצמו מעל ומעבר. יש דברים שעדיף לשפר אותם, אבל עדיף אחרי ניצחון, בטח 0:3. מעכשיו יש 12 משחקים, הפלייאוף העליון כבר התחיל מבחינתנו. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר, להביא יותר אנרגיות ואני מאמין שזה יגיע. מה שהיה נגמר, אנחנו מסתכלים קדימה. אירופה מאחורנו, גביע הטוטו נגמר ואנחנו לא בגביע. אנחנו צריכים להיראות יותר טוב ונעשה את זה כבר בשבוע הבא".

מאור מליקסון, שכבש את השער הראשון, הוסיף: "אנחנו מרוצים מהתוצאה ובעיקר מהמחצית הראשונה. השגנו את התוצאה שרצינו. אסור לשכוח ששיחקנו העונה כמעט 50 משחקים. לא קל לשמור על אותה אינטנסיביות. הגענו בגישה מצוינת, הכרענו את המשחק מוקדם וזה היה חשוב מאוד. אנחנו לא מתעסקים במכבי תל אביב, ההפרש כרגע לא משנה. ננסה לעשות את העבודה שלנו ואני מקווה שיהיה בסדר. הדעה האישית שלי שבתקופות קשות יותר, צריך לעבוד קשה יותר והכול יסתדר".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו
שומר על פרופורציות. בכר/קובי אליהו

המאמן המפסיד אלי כהן: "נתנו יותר מדי כבוד לבאר שבע והם ידעו לנצל את זה עם שני שערים. במחצית השנייה השתחררנו ושיחקנו יותר טוב, גם הגענו למצבים. אני לוקח את המחצית השנייה איתי. אנחנו צריכים לקחת נקודות גם אם זה אומר לשחק פחות יפה. אנחנו צריכים להמשיך הלאה. הכדור ייכנס כסוף, יש לחץ וזה משפיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully