וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק ברנר: "חשוב לי שאריק יודע שאני מעריך אותו והייתי לויאלי"

27.2.2017 / 21:20

אחרי פיטוריו של אריק שיבק, מחליפו ערך את אימון הבכורה שלו במכבי ראשון לציון: "זה מרגש ומשמח, אבל לא בסיטואציה הזו. להגיד אליפות במצבנו זה יומרני, גם פיינל פור תהיה הצלחה יפה"

צילום: אור שקדי

אחרי הסערה הגדולה שעברה ביומיים האחרונים, מכבי ראשון לציון ערכה הערב (שני) אימון ראשון תחת שרביטו של המאמן החדש שמוליק ברנר. האחרון החליף בתפקיד את אריק שיבק, שפוטר אתמול בבוקר. הכתומים, שמדורגים במקום השביעי בטבלת ליגת העל במאזן של עשרה ניצחונות מול עשרה הפסדים, נפרדו משיבק אחרי הפסד ביתי ביכולת לא מרשימה נגד הפועל ירושלים, והחליטו למנות את עוזרו במקומו, על פני גיא גודס שנחשב למועמד המוביל השני.

שמוליק ברנר מאמן מכבי ראשון לציון. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
לראשונה כמאמן ראשי. ברנר/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

ברנר (35) נחשב לאחר הרכזים המבטיחים בליגת התיכונים, אך במשך שנים הקריירה שלו לא פרצה. בעונת 2006/7, אחרי שבע שנים בליגה הראשונה, הוביל את עירוני רמת גן לעונה יחסית טובה, מונה לקפטן הקבוצה ועבר בקיץ 2009 לברק נתניה, עמה הגיע לגמר גביע המדינה וחצי גמר הפיינל פור. אחרי עונה במ.כ. הבקעה הגיע בקיץ 2012 להפועל גלבוע/גליל, שוחרר אחרי זמן קצר ופרש מכדורסל. אחרי תחילת עונת 2013/14 קיבל הצעה ממתן חרוש לשמש כעוזרו במכבי ראשון לציון ושימש בתפקיד גם תחת צביקה שרף, שרון דרוקר ואריק שיבק עד שקיבל את המינוי הרשמי היום.

ברנר אמר באימון: "זה מרגש ומשמח, אבל לא בסיטואציה הזו, כי לא ככה קיוותי לקבל את התפקיד. זה מועדון שאני מחובר אליו. לצערי המצב היה לא קל והחמיר עם הפציעה של פטריק ריצ'רד ואבי בן שימול שגם כנראה בחוץ לתקופה לא קצרה, אבל נשנס מותניים ונעשה הכי טוב שאנחנו יכולים. הכי חשוב לי שאריק יודע שאני מעריך אותו והייתי לויאלי, גם כשזכינו באליפות וגם כשפחות הצלחנו. אנשים יכולים לדבר, אבל הייתי נאמן בערכים שלי. שוחחתי עם אריק בנושא והיו לי שיחות ארוכות עם אנשי המועדון ושחקנים, אני פה כבר כמה שנים, חשבתי על הדברים לעומק ואני שלם עם ההחלטה שלי".

עוד הוסיף ברנר: "אני שלוש שנים עוזר, עברתי הרבה חוויות, הייתי כל כולי מרוכז בעונה הזו ולא שמתי לעצמי דדליין מתי אני רוצה להפוך למאמן ראשי. זה לא שהטייטל לא משמעותי, אני גאה להיות המאמן של הקבוצה, אשאר נאמן לעצמי ולערכים שאני מאמן בהם, אני מקווה שאוכל להנחיל אותם לשחקנים. להגיד אליפות במצבנו זה יומרני, גם פיינל פור תהיה הצלחה יפה, אבל זו תהיה טעות מבחינתנו להסתכל כל כך רחוק. אנחנו פצועים וחבולים ואנחנו צריכים להתחבר מחדש".

ברנר צריך להתמודד עם מכת פציעות שעוברת על הקבוצה כשאבי בן שימול סובל זה תקופה ארוכה מדורבן שגורם לו לפספס לא מעט אימונים ובקבוצה שוקלים את ההתמודדות איתו בתקופה הקרובה, ואילו פטריק ריצ'רד ייעדר לפחות כחודש וחצי לאחר שקרע את שריר התאומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully