וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מ.ס. אשדוד: חייקין ימשיך בשער, טובול בהרכב האורחת

הכתומים מגיעים עם יתרון מבטיח של 1:4 לגומלין רבע גמר הגביע במושבה (ג', 20:55, ספורט 5 לייב). יחזקאל יבצע כמה שינויים, גלבאן ועגייב יפתחו. בן שמעון עם מערך של שלושה בלמים

רבע גמר, משחק 2מחצית28/02/2017
בני יהודה תל-אביב
    0
      מ.ס. אשדוד
      אדריאן הרבשטיין

      בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של מ.ס. אשדוד על מכבי חיפה

      בני יהודה:

      אחרי שני הפסדים בליגה, בני יהודה תגיע מחר (שלישי, 20:55, ספורט 5 לייב) למפגש השני מול מ.ס אשדוד במסגרת רבע גמר גביע המדינה כשהיא עם יתרון מבטיח של 1:4. המאמן ניסן יחזקאל, שקיבל לא מעט ביקורות השבוע, ביקש משחקניו ניצחון שיחזיר את הביטחון לקבוצה. יחזקאל יעשה מספר שינויים בהרכב. איציק עזוז יעבור לעמדת המגן הימני במקומו של מאור קנדיל הפצוע ובכלל בני יהודה תחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה. בקישור יחזקאל מתבלט בין אנטוניו מרשיץ' לבין סתיו פיניש. בחלק הקדמי, פדרו גלבאן יועדף על פני אלון תורג'מן ואילו אמיר עגייב יעלה על חשבונו של רועי גורדנה. ניקיטה חייקין ימשיך לקבל את הקרדיט, למרות החזרה לסגל של אמיליוס זובאס. דולב חזיזה ייכלל בסגל אחרי פציעה ארוכה.

      מ.ס. אשדוד:

      עם סיכוי די קטן לעבור שלב, תצא מחר (שלישי, 20:55, ספורט 5 לייב) מ.ס. אשדוד למשחק הגומלין מול בני יהודה במסגרת רבע גמר גביע המדינה. מאמן הקבוצה רן בן שמעון יערוך מספר רב של שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח מול מכבי חיפה ביום שבת, אבל ישאיר את מערך שלושת הבלמים אליו עבר וישחק כך גם מול הפועל באר שבע בשבת הקרובה. אדיר טובול הוותיק יפתח אחרי תקופה ארוכה כבלם מצד שמאל. הברזילאי וויגור שישחק על קו ימין והחלוץ סנדרו גוטאל צפויים לפתוח אף הם. בן שמעון אמר היום לשחקנים: "בלי קשר לתוצאת המשחק הראשון, אני רוצה לנצח את המשחק הזה ולא משנה הפרש השערים. חשוב גם שנסיים את המשחק הזה ללא פציעות".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

      בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
      אדיר טובול שחקן מ.ס. אשדוד (משמאל) לפני סתיו פיניש שחקן בני יהודה. מגד גוזני
      ינוסה כבלם. אדיר טובול/מגד גוזני

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גיא ברגר
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully