וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "זה 'צו 8' לאוהדים שלנו, צריכים אותם יותר מתמיד"

רוני כנפו

27.2.2017 / 17:00

סגנית האלופה תארח את גראן קנאריה למשחק 1 ברבע גמר היורוקאפ. המאמן: "אמארה נלחם וכל משחק חשוב לו". טימור ימשיך להיעדר, הלפרין ישחק (שלישי, 20:15, ערוץ 20, תקציר בוואלה! ספורט)

צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: שמרית גולדשטיין

בווידאו: מסיבת העיתונאים של הפועל ירושלים

עם יתרון הביתיות בידיה, תארח מחר (שלישי, 20:15, ערוץ 20, תקציר בסיום בוואלה! ספורט) הפועל ירושלים את גראן קנאריה הספרדית במשחק הראשון של רבע גמר היורוקאפ. האדומים מגיעים למשחק הקשה אחרי שיצאו מעט מהמשבר עם ניצחון על מכבי ראשון לציון, בעוד היריבה מגיעה אחרי ניצחון חוץ ענק על ריאל מדריד. לקראת המשחק, ירושלים מקיימת מסיבת עיתונאים. בריאן רנדל קיבל את אישור העבודה ונרשם למשחק, יותם הלפרין סוחב פציעה, אבל ישחק. בר טימור לא כשיר וייעדר.

בירושלים דרוכים מאוד לקראת המשחק. "זה משחק מפתח שיכול להשפיע על כל הסדרה", אומרים בקבוצה, "המאמן ביקש מהשחקנים לפתוח את המשחק חזק והבהיר כי במשחקים האלו חייבים להיות חזקים מנטלית".

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
יריבה לא קלה ניצבת בפני ירושלים. פיאניג'אני/ברני ארדוב

המאמן סימונה פיאניג'אני אמר לקראת המשחק: "אין הרבה מה להגיד, חשיבות המשחק הזה ברורה לכולם. זה 'צו שמונה' לאוהדים שלנו, אנחנו צריכים אותם יותר מתמיד. הם עזרו לנו לכל אורך העונה ונתנו לנו אנרגיות. כל הקבוצות בטופ 8 של היורוקאפ הן ברמה של היורוליג או רגילות להגיע לשלבים האלה. גראן קנאריה הפסידה בשנה שעברה בהארכה בחצי הגמר. עבורנו לעומת זאת, מדובר במשהו חדש וזה מה שאנחנו רוצים, להיות כל שנה כמו הקבוצות האלה".

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
דרוך. פיאניג'אני/ברני ארדוב

על היריבה אמר האיטלקי: "היריבה שלנו זכתה בסופרקאפ הספרדי, ניצחה עכשיו את ריאל בחוץ ובקושי מפסידה בבית. יש להם סגל חזק והם ייתנו דקות להרבה שחקנים. הקבוצה שלהם בנויה טוב, עם לפחות שני שחקנים נהדרים בכל עמדה. הם טובים במתפרצות ואנחנו צריכים להיזהר מאיבודים. המטרה היא להיות צמודים עד לסיום ואז לעשות את ההבדל ולנצח בזכות הביטחון שלנו במשחקי הבית. בכל מקרה, אנחנו גאים להיות כאן. המטרה של המועדון היא להיות בין 20 הקבוצות הבכירות באירופה כל עונה ואם נצליח לעשות משהו השנה, עוד יותר טוב".

על אמארה סטודמאייר, שהיה השבוע בכותרות בגלל התלונות שלו על השופטים: "אמארה נח נגד ראשון לציון השבוע. החלטנו להגביל מעט את הדקות שלו ועם מה שקרה באילת, הוא גם לא שיחק הרבה דקות. כל משחק חשוב לו והוא נלחם על הפרקט, אבל הוא בחור שקט ויהיה מוכן מנטלית למשחק. מעבר לכך יש לנו קצת פצועים והייתי רוצה שהסגל יהיה רחב יותר, אבל נעלה עם מה שיש. זה משחק של קבוצה מול קבוצה ולא של בודדים".

לסיום אמר המאמן: "המפתחות שלנו? לתת משחק מצוין ולהיות טובים בהתקפה. הם ינסו לתקוף את הפיק-נ-רול והגארדים שלנו. אם נצליח להיעזר באווירה ולקלוע כמו שצריך, לייצר משהו קסום באוויר, זה ייתן לנו את הסיכוי לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully