וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ראניירי תרם חצי מפיצויי הפיטורים לארגון הצדקה של לסטר

אוהדי השועלים נרגשים משמועה שמתרוצצת ברשתות החברתיות, לפיה האיטלקי שפוטר בשבוע שעבר מאלופת אנגליה, תרם לארגון הצדקה של המועדון מיליון וחצי ליש"ט מתוך שלושה המיליון שקיבל

קלאודיו ראניירי מאמן לסטר סיטי. רויטרס
איזו מחווה. קלאודיו ראניירי/רויטרס

ארבעה ימים חלפו מאז ההחלטה מעוררת המחלוקת של לסטר סיטי, לפטר את המאמן שהוליך אותה רק בעונה שעברה לאליפות היסטורית, והיום (שני) לעניין סביב קלאודיו ראניירי התווספה שמועה מעניינת ביותר, שאם תתברר כנכונה רק תעצים את התדמית שלו בעיני אוהדי לסטר בפרט ועולם הכדורגל בכלל. ברשתות החברתיות החל להתרוצץ דיווח, לפיו ראניירי תרם חצי מהכסף שקיבל כפיצויי פיטורים (מיליון וחצי ליש"ט מתוך שלושה מיליון) לארגון הצדקה של לסטר.

למרות שאף גורם לא אישר את השמועה באופן רשמי, אוהדי השועלים כבר נרגשים מאוד מהמחווה של האיטלקי. בתגובות שהתפרסמו לסיפור ברשתות החברתיות ניתן למצוא מילים חמות למכביר על ראניירי. בין השאר נכתב: "לא יפתיע אותי אם יתברר כנכון", "מראה כמה קלאס יש לו", "אני מעריץ אותו", "מחווה מדהימה", איזה ג'נטלמן".

ראניירי עצמו הגיב לפיטורים לפני יומיים: "החלום שלי מת אתמול. אחרי עונה מדהימה ותחושת אופוריה בתור אלוף אנגליה, חלמתי להישאר במועדון, אותו אני אוהב מאוד. לצערי, זה לא קרה. החוויה שלי כאן הייתה מדהימה ותישאר איתי לנצח. אני מודה לכולם, לכל מי שהיה חלק מהמועדון הזה ויותר מכל לאוהדים. אף אחד לא יוכל לקחת את מה שהשגנו ביחד, אני מקווה שיזכרו אותי בחיוך. השהות כאן הייתה מופלאה והוכיחה שכל חלום יכול להתגשם, היה לי תענוג וכבוד להיות אלוף אנגליה עם מועדון כמו לסטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully