וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריס יונקר מונה למאמנה של וולפסבורג

ההולנדי בן ה-54, שעמד בשנים האחרונות בראש האקדמיה של ארסנל, יחליף את עיסמאל על הקווים של הזאבים. שימש בעבר כעוזר מאמן בקבוצה והיה חלק מצוות האימון בבאיירן מינכן ובברצלונה

מאמן וולפסבורג אנדריס יונקר. AP
קנדציה שנייה אצל הזאבים. יונקר/AP

בוולפסבורג לא חיכו יותר מדי זמן. יממה לאחר פיטוריו של המאמן ולריאן עיסמאל, הודיעו בקבוצה על מינויו של אנדריס יונקר בן ה-54. ההולנדי עמד בשנתיים האחרונות בראש האקדמיה של ארסנל, כשלפני כן שימש כעוזר מאמן בוולפסבורג.

"הוא מכיר היטב את המועדון", אמר המנהל הספורטיבי אולף רבה. "שמרנו איתו על קשר לאורך השנים על אף המעבר ללונדון. אני מאושר שהצלחנו למצוא פתרון כל כך טוב בפרק זמן קצר כל כך. אנחנו משוכנעים כי הוא יחזיר את וולפסבורג למסלול.

יונקר לא היה שחקן מוכר, וגם קריירת האימון שלו לא מרשימה יתר על המידה. הוא שימש כמאמן ראשי בשני מקרים בלבד לאורך 27 השנים שבהן הוא מאמן - בוולנדאם ובמסטריכט. כמו כן, הוא שימש כעוזר המאמן של לואי ואן חאל בברצלונה ובאיירן מינכן, לפני ששימש כעוזר מאמן בוולפסבורג עד 2014. באותה שנה לקח על עצמו את תפקיד מנהל האקדמיה של ארסנל.

וולפסבורג נמצאת במקום ה-14 בליגה הגרמנית עם 22 נקודות בלבד והיא רחוקה ארבע נקודות בלבד מהקו האדום. היא הפסידה בארבעה מתוך חמשת משחקיה האחרונים בבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully