וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירה ויגדורצ'יק מונתה למאמנת נבחרת ההתעמלות: "מאושרת וגאה"

27.2.2017 / 16:28

בעקבות חשיפת וואלה! ספורט על ניגוד העניינים באיגוד, ויגדורצ'יק תעבוד תחת קובי רוזן, שישמש כמנהל הנבחרות ויהיה אחראי לנושאים שאינם מקצועיים. יו"ר האיגוד: "רוצים ליצור שינוי"

מאמנת התעמלות אירה ויגדורצ'יק באירוע מרכז הפועל. מגד גוזני
היחידה שהגישה מועמדות. ויגדורצ'יק/מגד גוזני

אירה ויגדורצ'יק מונתה היום (שני) בישיבת איגוד ההתעמלות לקדנציה נוספת כמאמנת ההתעמלות האמנותית הקבוצתית של ישראל. המינוי אושר על ידי חברי הנהלת האיגוד אחרי שיושב הראש רזי פלד הביע תמיכה בכך. ויגדורצ'יק היא היחידה שהגישה מועמדות לתפקיד אחרי שהאיגוד הוציא קול קורא לכך, אולם יושב הראש פלד נפגש עם מאמנות נוספות והוא תמך במינוי של ויגדורצ'יק.

בנוסף, איגוד ההתעמלות עבר שינוי דרמטי כאשר במסגרתו הופסקה הפעילות של הוועדות המקצועיות ובמקומן הוקמה ועדת נבחרות, בראשותו של קובי רוזן (אשר ויגדורצ'יק תעבוד תחתיו). כפי שנחשף בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, בראש הוועדה המקצועית של איגוד ההתעמלות עמדה עד כה נטלי מלכה ביידיק אשר גם מאמנת את הנבחרת הצעירה של ישראל. מדובר בניגוד עניינים ובאיגוד ההתעמלות מכירים בכך ולא יחזרו שוב על הנושא, כך שמעתה הוועדה המקצועית תתפזר ובמקומה תוקם ועדת נבחרות שבראשה לא יעמוד אדם אשר מכהן גם כמאמן.

פלד: "מטרת מינוי מנהל לנבחרת היא פשוטה - למנוע מצבים בו מאמן נבחרת עוסק בכל מיני דברים שאינם קשורים נטו לצד המקצועי והדבר פוגע בסופו של דבר גם בנבחרת וגם במאמן. מאמן צריך לעסוק באימון בלבד מבלי שיוטלו עליו מעמסות נוספות שהן מעבר לתחום המקצועי. מינוי מנהל יפנה את המאמנים מכל הדברים שמסביב ויסיר מעליהם מטלות שאינן בתחום אחריותם. האגפים האחרים ינקו את ההתעמלות מעניינים מיותרים שבעבר פגעו בענפים השונים. נייצר תכניות עבודה ויעדים בצורה מסודרת ובצורה שכזו נעבוד. אחת המטרות שלי היא שהספורט שנקרא התעמלות יהווה מודל לענפים אחרים בהתנהלות שלו".

ויגדורצ'יק: "אני מאושרת על הזכות שניתנה לי להמשיך ולהוביל את מדינת ישראל לצמרת העולמית של ענף ההתעמלות הקבוצתית. אני גאה לצאת לקמפיין אולימפי נוסף במטרה להוביל את הנבחרת להישגים הטובים ביותר. האמון והקרדיט שהאיגוד בחר לתת בי פעם נוספת ממלאים אותי שמחה".

(עדכון ראשון: 12:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully