וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר השיחה עם לוזון: בוקולי ימשיך לאמן. אקפאי יגיע בקיץ?

27.2.2017 / 11:01

במכבי חיפה החליטו לבחון מחדש את שחקן הכנף הניגרי שנרכש על ידי שחר והושאל לליברץ בקיץ. הברזילאי ימשיך להגיע לכפר גלים, אך הראל יחליפו על הספסל עד הודעה חדשה. לוזון לא שוחח עם השחקנים, כעס רב על המצב בקבוצה

אדריאן הרבשטיין

אחרי ההפסד למ.ס אשדוד, במכבי חיפה מבינים שהבטחת הפלייאוף העליון תוכרע כנראה רק במחזור הסיום. ההפסד של הפועל חיפה אמש הוביל למצב שבו קרית שמונה היא המתחרה היחידה של הירוקים על הכרטיס. הקבוצה תצא למשחק חוץ בטדי ותסיים במשחק בית מול רעננה, כשהחבורה של תומר קשטן תצא למשחק חוץ מול היריבה העירונית, הפועל חיפה, ותסיים במשחק בית מול הפועל כפר סבא.

גילי ורמוט צפוי להיות כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני. מארק ואליינטה עדיין פצוע ולא אמור להיות כשיר למשחק. עומר דמארי עשוי לחזור, בהתאם לקצב האימונים השבוע, אם כי ההערכה לגביו פסימית בשלב זה. גיא לוזון לא שוחח עם שחקניו באימון אתמול, אבל ניכר כי במועדון יש כעס רב על המצב. נשיא המועדון יעקב שחר שוחח עם המאמן עוד לפני שזה לקח אחריות על מצב הקבוצה באסיפה שערך מיד לאחר המשחק. בקבוצה מעריכים שלוזון לא דיבר עם השחקנים אתמול לאור הדברים שאמר להם בסיום המשחק.

"הבעיה העיקרית בקבוצה היא שאתה לא מבין מה הבעיה האמיתית שלה", הסביר השבוע גורם במועדון. "אנשים שאומרים שהשחקנים אשמים לא קולטים את המהפך שנעשה כאן מדי שנה, כמה כסף שחר שם על רכש. מי שאומר שהמאמן אשם, מבין שזאת לא הבעיה כי הגיעו לכאן לא מעט מאמנים. אנחנו נמצאים כבר חמש שנים באותו מצב. הבאנו לכאן העונה שחקנים טובים. כולם מצפים שבעונה הבאה יהיה כאן שיפור ברמה שנוכל לאיים על מכבי תל אביב ובאר שבע, אחרת כל מה שעשינו העונה לא שווה כלום".

סקאוט במכבי חיפה, גוסטבו בוקולי. אדריאן הרבשטיין
ממשיך להעביר את האימונים. בוקולי/אדריאן הרבשטיין

בעניין אחר: אתמול פרסמנו כי המאמן גיא לוזון החליט להדיח את גוסטבו בוקולי מספסל הקבוצה. השניים, כזכור, ערכו שיחה בארבע עיניים לפני המשחק מול מ.ס אשדוד בה הודיע המאמן לשחקן העבר כי החליט להכניס לרשימה את מאמן הכושר אורי הראל במקומו. במכבי חיפה סיפרו אתמול כי אין קשר לעניין עתידו של בוקולי בתפקידו הנוכחי: "בוקולי ממשיך כרגע להעביר את האימונים עם גיא". יחד עם זאת, ייתכן ובוקולי יחזור לעבוד במסגרת מחלקת הסקאוטינג, עניין אותו עזב מאז מונה לתפקיד עוזר המאמן אצל רוני לוי. כרגע, בוקולי מעביר את האימונים יחד עם שני עוזרי המאמן – אסף נימני, שהחליף את רנה סקובדאל, ומיק פריסט.

בתוך כך, במכבי חיפה שוקלים להחזיר לסגל הקבוצה בעונה הבאה את הקשר הניגרי אובונג אקפאי, שנרכש בחודש מאי בעונה שעברה והושאל לסלובן ליברץ הצ'כית. אקפאי בן ה-21, שמתופקד בעיקר כשחקן כנף בצד ימין, שותף העונה בחמישה משחקי ליגה במדי הקבוצה ובעוד שלושה במסגרת הליגה האירופית. הוא יגיע לתחילת האימונים בקיץ וככל הנראה גם למחנה האימונים ואז גיא לוזון יקבל החלטה לגביו. אקפאי שיחק לסירוגין העונה, וזאת בגלל בעיה באשרת העבודה שלו שחייבה אותו לחזור לניגריה לכמה שבועות. אקפאי סגר בחיפה לשלוש שנים והגיע למכבי חיפה על ידי נשיא המועדון יעקב שחר, שראה בו השקעה לטווח ארוך. אחד מאנשי מכבי חיפה אמור להמריא לצ'כיה כדי להיפגש עם השחקן.

טור כריסטיאן קרלסן ייפגש בימים הקרובים עם נשיא המועדון יעקב שחר וכנראה שיעזוב עוד לפני הקיץ. כזכור, קרלסן כבר הדגיש בפני הנהלת הקבוצה כי רק פתרון בנוגע לאפשרות שינהל את העסק של אביו בנורבגיה, ישאיר אותו בקבוצה. כרגע לא נראה כי יהיה מנוס מפרידה בקיץ. חיפה אמורה למנות מנהל מקצועי, זר או ישראלי, שיעבוד במקביל ללוזון. אלי גוטמן כבר הוזכר כאחד המועמדים, אך פניה לאנשי מקצוע לא תעשה לפני שקרלסן יעזוב באופן רשמי. אברהם גרנט אינו מעוניין לחזור לארץ בשלב זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי חיפה, אובונג אקפאי. אדריאן הרבשטיין
יחזור בעונה הבאה? אקפאי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully