וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאוסקר: ראסל ווסטברוק רחוק 12 טריפל דאבלים מהיסטוריה

סיכוייו של כוכב OKC לסיים עם ממוצע עונתי של טריפל דאבל עומד על 81 אחוז. כמה טריפל דאבלים היו לרוברטסון באותה נקודה ב-1962 ואיך קשור צ'מברליין? וגם: קאזינס מיתמם, ריפ המילטון זכה לטקס מרגש ועדכונים בנוגע לבוגוט ולדרון וויליאמס

שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. AP
"המשחק אומר לך מה לעשות". ווסטברוק/AP

רק שחקן אחד רשם עד היום ממוצע עונתי של טריפל דאבל ב-NBA. היה זה אוסקר רוברטסון, שקלע 30.8 נקודות בממוצע למשחק, קטף 12.5 ריבאונדים ומסר 11.4 אסיסטים לאורך עונת 1961/62 כולה. הלילה (בין ראשון לשני) כוכב אוקלהומה סיטי, ראסל ווסטברוק, עשה צעד נוסף בדרך להפוך לשחקן השני בהיסטוריה עם ממוצע עונתי של טריפל דאבל, כשקלע 41 נקודות (21 מהן ברבע הרביעי), הוריד 11 כדורים חוזרים ומסר 11 אסיסטים ב-110:118 של אוקלהומה סיטי על ניו אורלינס.

על פי נתוניו הסטטיסטיים, ב-ESPN ערכו חישוב ומצאו מה הסיכוי של ווסטברוק, באחוזים, לסיים את העונה עם ממוצע של טריפל דאבל, כשכעת הוא עומד על 81 אחוזים. לגארד המצטיין של הת'אנדר 29 טריפל דאבלים העונה, והוא זקוק ל-12 נוספים כדי להשתוות לרוברטסון, שרשם 41 טריפל דאבלים באותה עונה היסטורית (23 משחקים נותרו עד לסיום העונה הסדירה). אם יגיע ל-41 כאלו, הוא צפוי להגיע ליעד ולהפוך לשני בהיסטוריה עם ממוצע של מעל עשר נקודות, עשרה ריבאונדים ועשרה אסיסטים לאורך העונה כולה.

בנוסף, באותו אתר ערכו השוואה בין המספרים של ווסטברוק מהעונה הנוכחית לאלו של רוברטסון מעונת 1961/62. העונה קולע גארד אוקלהומה סיטי 31 נקודות בממוצע למשחק לעומת 30.7 של רוברטסון מהעונה ההיא. האחרון מוליך בריבאונדים (12.4 לעומת 10.6) ובאסיסטים (11.5 לעומת 10.3). כמו כן, באותו שלב באותה עונה היסטורית, רשם רוברטסון 31 טריפל דאבלים (לווסטברוק יש 29 העונה).

"ניסיתי למצוא את המקום שלי במהלך המשחק", אמר ווסטברוק בסיום. "מצאתי את המקום שלי ברבע הרביעי. ישנם משחקים שבהם זה קורה בשלב מוקדם יותר, וישנם משחקים שבהם זה קורה בשלב מאוחר, כמו מול הפליקנס. המשחק אומר לך מה לעשות ואיך להתנהל. אם משהו מצליח, תמשיך לעשות אותו. פשוט נשארתי במוד התקפי. עשיתי עבודה גרועה בכל הקשור לטיפול בכדור, אבל מבחינה התקפית עשיתי את מה שהייתי צריך לעשות".

עוד בנושא

41 נקודות לווסטברוק בניצחון אוקלהומה סיטי, ניצחון גם לטורונטו

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי מול אנתוני דייויס. AP
מתקרב. ווסטברוק/AP

* OKC מנצחת ב-80 אחוז מהמשחקים שבהם רושם ווסטברוק טריפל דאבל, זאת לעומת 35 אחוז בלבד במשחקים שבהם הוא לא רושם טריפל דאבל.

* ווסטברוק קלע 21 נקודות ברבע הרביעי (מספר הנקודות הגבוה ביותר שקלע ברבע האחרון).

* בפעם השביעית בקריירה, הוא רשם טריפל דאבל עם מעל ל-40 נקודות והשתווה לווילט צ'מברליין במקום השני בהיסטוריה בנתון זה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן ניו אורלינס דמרכוס קאזינס. AP
"לא מרגיש שעשיתי משהו לא בסדר". קאזינס/AP

בצד המפסיד, ספג דמרכוס קאזינס את העבירה הטכנית ה-18 שלו בקריירה, אשר הגיעה 32 שניות בלבד מפתיחת המשחק (העבירה הטכנית הכי מהירה שלו אי פעם, כמובן), כשדקה לאחר מכן הוא ספג עבירה נוספת, רגילה הפעם, ונאלץ לבלות את כל הרבע הראשון על הספסל בשל בעיית עבירות מקודמת.

"אני לא מרגיש שעשיתי משהו לא בסדר", אמר קאזינס בתגובה. "אני מקווה שהליגה תיתן את דעתה על העבירה, ושארוויח מהספק. בכל מקרה, אני חייב להתעלם מהשליליות, ולעשות רק מה שטוב עבור הקבוצה".

ריפ המילטון כדורסלן עבר אמריקאי. AP
"הבטחתי שלא אבכה שוב". המילטון/AP

* רגע מרגש נרשם הלילה בדטרויט. אחד השחקנים הכי אהובים בעיר המכוניות, ריצ'רד "ריפ" המילטון, זכה לטקס מרגש במהלכו הופרשה גופייתו (32). "לא עזבתי את דטרויט בצורה טובה", אמר שחקן עבר, אשר בילה את השנתיים האחרונות של הקריירה שלו בשיקגו. "בכל יום שהייתי בחדר ההלבשה עם המדים של הבולס, אמרתי לעצמי שזה לא אני, שאני פיסטון בכל לבי. בכיתי כבר שלוש פעמים מאז הפרישה, ואני לא מתכוון לבכות פעם נוספת".

* אנדרו בוגוט ממשיך להתקרב לקליבלנד. ב-ESPN טוענים: "סוכנו של בוגוט, דייויד באומן, נמצא במגעים מתקדמים עם פילדלפיה בנוגע למעבר. האוסטרלי מקווה לקבל את השחרור עד יום רביעי".

* ב-Cleveland.com טוענים: "דרון וויליאמס יגיע עוד היום לקליבלנד, ויוצג, אך הוא לא צפוי לקחת חלק במשחק הקרוב מול מילווקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully