וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: שמוליק ברנר מונה למאמן

27.2.2017 / 9:55

יממה לאחר פיטוריו של אריק שיבק, עוזרו קיבל את המושכות וינסה לחלץ את האלופה מהמצב העגום אליו היא נקלעה. ברנר: "אני כאן כדי לעשות את המיטב, על מנת לעזור לנו לצאת לדרך חדשה"

one

מאמן חדש למכבי ראשון לציון: יממה לאחר פיטוריו של אריק שיבק, שמוליק ברנר עוזרו קיבל את המינוי וישמש כמאמן הראשי של האלופה עד תום העונה, כאשר משחק הבכורה שלו יהיה במפגש הביתי מול מכבי חיפה בשבוע הבא.

"מאז שהגעתי למועדון לפני שלוש שנים וחצי ידענו שיאים ותקופות קשות", אמר שמוליק ברנר. "בעולם הספורט הדברים לא תמיד מסתדרים לפי התוכנית, והעונה הזו הייתה לא פשוטה עבורנו מהרבה מאוד סיבות. חשוב לי מאוד להביע את הערכתי הרבה מאוד לאריק כאדם וכמאמן ולהודות לו על ברכת הדרך".

"חוזק של מועדון נמדד ביכולת שלו לצלוח תקופות כאלה ואני כאן בשביל לעשות את המיטב בסיטואציה הקשה שנקלענו אליה, על מנת לעזור לנו לצאת לדרך חדשה".

עוד בנושא:

תשעה חודשים אחרי האליפות: אריק שיבק פוטר ממכבי ראשון לציון
איך זה קרה? מאחורי הקלעים של פיטורי אריק שיבק

אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון (שמאל) עם עוזרו שמוליק ברנר. ברני ארדוב
קודם מעוזר למאמן. שמוליק ברנר/ברני ארדוב

ברנר (35) היה נחשב לאחר הרכזים המבטיחים בליגת התיכונים אך במשך שנים הקריירה שלו לא פרצה. בעונת 2006/7, אחרי 7 שנים בליגה הראשונה הוביל את עירוני רמת גן לעונה יחסית טובה, מונה לקפטן הקבוצה ועבר בקיץ 2009 לברק נתניה עמה הגיע לגמר גביע המדינה וחצי גמר הפיינל פור. אחרי עונה במ.כ הבקעה הגיע בקיץ 2012 להפועל גלבוע/גליל, שוחרר אחרי זמן קצר ופרש מכדורסל. אחרי תחילת עונת 2013/14 קיבל הצעה ממתן חרוש לשמש כעוזרו במכבי ראשון לציון ומאז משמש בתפקיד.

בשבועות האחרונים ראשון לציון קיוותה כי שיבק יצליח להוציא את הקבוצה מהתקופה הרעה ולפרקים היה נראה שהוא אכן עושה זאת, כשניצח שניים מארבעת משחקי הליגה של בחודש פברואר. יחד עם זאת, ההפסד להפועל ירושלים וההדחה בשבוע שעבר מליגת האלופות אחרי הפסד 84:82 ללודוויגסבורג הגרמנית, חרצו את דינו של שיבק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully