וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה בהפועל חיפה: גולן לא ימשיך עונה נוספת. כץ העביר ביקורת

27.2.2017 / 7:00

הבעלים לא אהב את ניהול המשחק ("עשינו טעויות טקטיות, צריך לתקן") ומחזיק בסעיף לפיו יוכל לפטר את המאמן ללא פיצוי. הנטיה: להמשיך איתו רק אם יזכה בגביע. בנאדו כבר הוזכר כמועמד

מאמן הפועל חיפה דני גולן עם עוזרו מאיר בן מרגי. יוסי ציפקיס
יכול לקבל הודעת פרידה בכל עת, ללא אפשרות לפיצוי. דני גולן/יוסי ציפקיס

הלם ואכזבה בהפועל חיפה בעקבות ההפסד אמש (ראשון) 3:1 למכבי פתח תקוה, שהוביל לכך שהקבוצה של דני גולן לא תשחק ככל הנראה בפלייאוף העליון. עם מרחק של ארבע נקודות ממכבי חיפה ועירוני קרית שמונה, במועדון מבינים שההשקעה של יואב כץ במהלך החלון לא נשאה פרי ונראה כי המאמן עצמו ישלם את המחיר בתום העונה. "הביאו לכאן את דני כדי שיוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון. נתנו לו את השחקנים שהוא ביקש, בעמדות שהוא רצה, וזה לא הצליח. אי אפשר להגדיר את העונה הזאת כהצלחה", תקפו בקבוצה.

ההערכה היא שגולן יסיים את תפקידו בתום העונה, אלא אם יזכה בגביע המדינה. ייתכן כי ניר קלינגר יעמוד על הקווים, אך גם אפשרות של מאמן אחר שיעבוד תחתיו נבדקת. אם אריק בנאדו יהיה פנוי, אחת האפשרויות היא שהמאמן, המזוהה עם מכבי חיפה, יחתום אצל היריבה העירונית. לוואלה! ספורט נודע כי סעיף בחוזים של גולן וקלינגר מאפשר לכץ לסיים את ההתקשרות עמם בכל עת, ללא כל פיצוי מצדו. יש לציין כי בשלב זה מדובר בעיקר על החלפת המאמן, משום שכץ רוצה מנהל מקצועי בקבוצה גם בעונה הבאה.

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את דני גולן, מאמן הפועל חיפה, לדין משמעתי בגין העלבת שופט. מתוך הדו"ח של השופט שלומי בן אברהם: "במהלך הדקה ה-93, לאחר שנשרקה עבירת עונשין מ-11 מטרים לחובת קבוצתו, ניגש מאמן הפועל חיפה, מר דני גולן, אל השופט הרביעי ובתגובה לשריקה מחה בפניו: "אתם בושה וחרפה". השופט הרביעי האיר את תשומת לבי והגעתי להרחיקו".

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
"הסיכוי לפלייאוף העליון שואף לאפס". יואב כץ/סוכנות ג'יני

כץ ביקר בעצמו את ניהול המשחק ואמר לוואלה! ספורט: "התחושה לא טובה. אני קצת כועס כי עשינו טעויות טקטיות וחבל. אנחנו קבוצה יותר טובה ממכבי פתח תקוה. אני לא רוצה לדבר על אנשים באופן ספציפי, אבל היו טעויות טקטיות ונצטרך לתקן אותן מול הפועל רמת גן. עכשיו יהיה מאוד קשה להגיע לפלייאוף, הסיכוי שואף לאפס. חבל. צריך להסתכל פנימה ולתקן את מה שלא הצליח".

ניסו קפילוטו הוסיף: "אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה, אבל היכולת שלנו הייתה גבוהה. זה היה משחק של פלייאוף עליון והראינו שאנחנו שייכים למעלה. זה הפסד מאוד מאכזב כי הסיכויים להתברג בפלייאוף העליון לא לטובתנו כרגע, אבל אנחנו חייבים להרים את הראש מהר מאוד כי יש לנו משחק גביע חשוב ביום רביעי. אם נעפיל לחצי הגמר, העונה הזאת יכולה להיות מצוינת עבורנו. אנחנו מאמינים בעצמנו ומאמינים שאנחנו יכולים לעשות את זה. מי שחושב שיהיה לנו קל טועה, הפועל רמת גן כבר הוכיחה במשחק הראשון שהיא מסוגלת לעשות לנו צרות".

הקבוצה תחל הבוקר בהכנות למשחק מול הפועל רמת גן ביום רביעי (19:00, אצטדיון רמת גן). גולן שוקל לערוך רוטציה, כשמהראן לאלה עשוי לפתוח. לירן סרדל ספג צהוב חמישי ולא יטול חלק במשחק בשבת מול עירוני קרית שמונה.

בתוך כך, הפועל חיפה הוציאה הודעת הספד למשפחתו של מאיר מירו, שחקן העבר שהלך לעולמו בגיל 52. "המועדון משתתף בצערה של משפחת מירו על מותו הפתאומי של מאיר מירו, שחקן העבר של הקבוצה שנפטר אתמול בגיל 52. מירו ז"ל שיחק במועדון בשנות השמונים והתשעים והמועדון יערוך לכבודו טקס לפני המשחק בשבת מול קרית שמונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully