וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: השופט כועס על הקללות של לואיס סוארס, ויין שואו מככב

הטלוויזיה הספרדית חשפה שיחה בעייתית בין מתאו לאוס לחלוץ האורוגוואי של ברצלונה ולג'רארד פיקה. שוערה השמנמן של סאטון יונייטד לא יודע שובע. וגם: שער מרהיב מניגריה, האולטראס הטיפשים בעולם, כוכב קבוצת הנוער של מכבי תל אביב מלהטט, ניר ביטון מרגש

צילום מסך

בווידאו: בן 92 ובן 97 בתחרות ריצה ל-100 מטר

ניר ביטון מרגש

קשר סלטיק תרם אלף ליש"ט ליסמין הנדרסון, ילדה שנלחמת בגידול במוח, כדי שתגשים את חלומה לטוס לטיול בדיסני וורלד

המצלמות חשפו: השיחה הבעייתית בין פיקה וסוארס לשופט במשחק של ברצלונה מול אתלטיקו מדריד

ברצלונה יצאה אתמול (ראשון) מהוויסנטה קלדרון עם 1:2 דרמטי וגדול על אתלטיקו מדריד, אבל המשחק לא עבר בשקט. במחצית הראשונה נפסל, באופן מעורר מחלוקת, שער של לואיס סוארס והיום חשפה הטלוויזיה הספרדית את מה שהתחולל באזור חדרי ההלבשה, רגע לפני העלייה למחצית השנייה.

ג'רארד פיקה ניגש לשופט מתאו לאוס ושאל בקטלאנית: "תסביר לנו על מה פסלת את השער?". השופט הגיב: "העוזר שלי היה זה שסימן לעבירה". סוארס, שהיה בקרבת מקום, שמע את הדברים ושאל את לאוס: "עבירה של מי?" והשופט השיב: "שלך. דיברנו על זה קודם". סוארס לא ויתר ושאל: "איזו עבירה?" והשופט ענה: "כשהעוזר שלי יגיע, נשאל אותו".

בשלב זה, השיחה בין הצדדים התחממה מעט ולאוס אמר לסוארס: "אנחנו מדברים עכשיו, אבל אל תקלל אותנו מאחורי הגב". האורוגוואי משיב: "אבל אם אני מנסה לדבר איתך בזמן המשחק..." והשופט קוטע אותו ועונה: "המצלמות רואות הכול". סוארס אומר: "בכלל לא דיברתי איתך, רק שאלתי מה עשיתי" והשופט מסיים את השיחה עם: "לא היום. אני לא מדבר על היום".

ככה נראה החלק הראשון של השיחה בין פיקה וסוארס לשופט

האולטראס הטיפשים בעולם: אוהדי קריסטל פאלאס חשבו שהם מרססים את שם הקבוצה שלהם על האוטובוס של מידלסברו. רק לאחר מכן התברר שזה בכלל היה האוטובוס של הקבוצה שלהם. הנזק: 40 אלף ליש"ט

כוכב קבוצת הנוער של מכבי תל אביב כיכב בטורניר של היורוליג

עמית עבו, כוכב קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, סיים כמלך הסלים של טורניר מוקדמות היורוליג שנערך בימים האחרונים בבלגרד, סרביה, עם ממוצע של 22.8 נקודות למשחק. עבו, שנבחר לחמישיית הטורניר, סיים גם כמלך החטיפות עם 2.5 למשחק וזכה בתחרות השלשות לאחר קליעה על הבאזר.

קבוצת הנוער של המועדון סיימה במקום השביעי מתוך שמונה קבוצות בטורניר בבלגרד עם מאזן 2:2. ביום הראשון מכבי תל אביב נוצחה על ידי מגה בימאקס בלגרד 94:76. למחרת גברה על פראג 65:73 והפסידה לסראייבו 87:75, וביום האחרון ניצחה במשחק על המקום השביעי את פרטיזן בלגרד 73:81. עוד הצטיינו במכבי הגארד עידן אלבר (מדד ממוצע 17) והפורוורד תומר פורת (16.8).

המארחת, הכוכב האדום בלגרד, זכתה זו השנה השביעית ברציפות בטורניר. הכוכב האדום תופיע בפיינל פור של הנוער, שייערך באיסטנבול בחודש מאי במקביל לפיינל פור של היורוליג, יחד עם קבוצות הנוער של ז'לגיריס קובנה, ריאל מדריד וברצלונה שזכו בשלושת הטורנירים האחרים. בסך הכל השתתפו 32 קבוצות נוער בארבעה טורנירים שונים, כאשר ארבע האלופות העפילו לפיינל פור.

טירוף ברומניה: מאמן סטיאווה עמד שיכור על הקווים בליגה האירופית

אחת לכמה חודשים, מספק הכדורגל הרומני רגע משעשע/ביזארי שזוכה לכותרות נרחבות בעולם. הבוקר (שני) התפרסם במדינה סיפור בלתי נתפס הקשור, איך לא, לסיטוואה בוקרשט. בנובמבר האחרון פגשה הקבוצה של ג'יג'י בקאלי את פ.צ ציריך השוויצרית בשלב הבתים של הליגה האירופית למשחק שנגמר ב-0:0. עד כאן הכול בסדר. אלא שהבוקר פרסמו בעיתונות הרומנית סיפור מטורף אשר קשור למשחק.

מסתבר ששעות לפני המשחק, ישב המאמן לאורנציו רגקאמפף, אשר בקיץ 2015 סירב להצעה מהפועל תל אביב, עם המנהל המקצועי של סטיאווה, מיהאי סטויקה, בלובי של המלון שבו התארחו בציריך, ושתו כמות גדולה של משקאות חריפים. כשעה לפני המשחק, כשהם היו צריכים לעשות את דרכם לאצטדיון, סטויקה, אשר בדרך כלל יושב על הספסל לצידו של המאמן, פשוט לא הצליח לעמוד על רגליו ובמקום לנסוע באוטובוס הקבוצה להתמודדות, עלה לחדרו כדי לישון. ומה בנוגע למאמן? לו פחות הייתה ברירה. רגקאמפף נאלץ לנהל את המשחק בגילופין, כשבסיומו מיהר להרכיב משקפי שמש כדי להסתיר את האדמומיות בעיניו.

"אני יודע בדיוק מה קרה בציריך", אמר הבעלים בקאלי בנושא. "מה שכן, אני שמח להגיד שהשחקנים לא היו מעורבים כלל. מה שקרה לא מקובל, זה היה מביש ואדאג שזה יטופל".

המועמד המוביל לתואר שער השנה בעולם

סיקירו אולטונבוסון הוא חלוץ ניגרי המשחק בקבוצת MFM FC, ששמה הוא ראשי תיבות של MOUNTAIN OF FIRE AND MIRACLES, או בשבילכם - הר האש והניסים. בסוף השבוע אולטונבוסון סיפק נס בלתי נשכח עם השער החד פעמי הזה, בניצחון קבוצתו 1:2 על אנוגו ריינג'רס.

תיק פאי-גייט נפתח מחדש

ויין שואו, השוער השמנמן של סאטון יונייטד, מסרב לרדת מהכותרות. כך הוא נראה באוטובוס הקבוצה בדרך לוומבלי שם ראה עם חבריו את גמר גביע הליגה.

הכי גדול ביפן

קאזויושי מיורה האגדי, החלוץ היפני הלא נגמר שהחל את הקריירה ב-1986, נבחר לשחקן השנה באסיה אי שם ב-1993, הספיק לשחק בסנטוס, פאלמיירס, גנואה, דינמו זאגרב וסידני FC ופרש מנבחרת יפן כבר לפני 17 שנה אחרי שכבש 55 שערים ב-89 הופעות במדים הלאומיים, פתח במדי קבוצתו הנוכחית במשחק הפתיחה של העונה בליגה השנייה ביפן, ששוחק במקרה או שלא במקרה בדיוק ביום הולדתו ה-50, ואצטדיון מלא ב-13,000 מעריצים הגיעו לחלוק כבוד ל-'קינג קאזו'.

קאזיושי מיורה כדורגלן יפני. טוויטר, צילום מסך
החליף עוד קידומת/צילום מסך, טוויטר

המחווה המרגשת של ניר ביטון לאוהדת חולת סרטן

ג'סמין, אוהדת צעירה של סלטיק, לא יכולה הייתה להגיע למשחק האחרון של ההופס מול המילטון בשבת, בשל הטיפולים שאותם היא עוברת בשל מחלתה. הידיעה בדבר היעדרותה של האוהדת השרופה בשל הסיבות הכואבות התפרסמה ברשתות החברתיות, והגיעה עד לקשר ניר ביטון, שהחליט לעשות מעשה. הוא פגש באחותה של ג'סמין, שולה, שהגיעה למשחק במקומה, ותרם לה חולצה חתומה שלו בתוספת מעטפה ובה 1,000 ליש"ט ואליה הוא צירף מכתב: "מקווה שתיהני בדיסנילנד. תמשיכי לחייך".

משפחתה של הצעירה לא יכולה הייתה להישאר אדישה לכך, ופרסמה פוסט תודה מרגש בפייסבוק: "תודה ענקית לביטון, ששמע על המקרה של ג'סמין, והחליט לתת לה 1,000 ליש"ט בתוספת חולצה חתומה, כדי שתמכור אותה ותרוויח עוד קצת כסף למטרתה".

אהבת אמת

רגע רומנטי התרחש במהלך שידור מירוץ דייטונה 500, כשצלם רשת פוקס הסיט את המצלמה במהלך ראיון שנערך לקראת המירוץ היוקרתי לעברה של מי שככל הנראה הפכה באותה שנייה לבחירת ליבו.

ה-69 לא יוצא לו מהראש

גם רוב גרונקובסקי, אלוף ה-NFL הטרי, הרגיש פרץ של אהבה כשביקר בדייטונה 500, והפנה שאלה מלאת סקרנות לבחורה הזו

לפעמים כל מה שצריך זה קורקינט וחוסר התמצאות בחוקי הגרביטציה

עולם הספורט לא נשאר אדיש לפאדיחה הגדולה בטקס האוסקר

קשה להאמין שכבר עברו חמש שנים

ב-26.2.12 זכה פיט וובר באליפות ארצות הברית בבאולינג. הסיפור שלו היה נהדר - הגיע לתחרות כמדורג הנמוך ביותר, הקדיש את הניצחון לאביו שחקן הבאולינג האגדי שהלך לעולמו שבע שנים קודם לכן, והתגבר גם על מטריד סדרתי מהקהל שניסה להסיח את דעתו. אבל הסיבה לכך שהיום מציינים בארצות הברית חמש שנים לזכייתו היא בזכות התגובה האמוציונלית שגררה זריקת הניצחון שלו, כולל הזעקה המונומנטלית, שכוונה לאותו מטרידן: "מי אתה חושב שאתה? אני!".

לא קיבלתם הזמנה?

קבלו סקירה קצרה של האירועים במסיבת יום ההולדת ה-40 של פלויד מיוות'ר

מריה קארי דפקה הופעה

החבר הטוב ג'סטין ביבר נתן את השואו שלו

והנמר הזה נראה ממש לא מרוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully