וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגות של שחקני בית"ר ירושלים. שכטר: "עשינו ניצחון גדול"

26.2.2017 / 22:59

הירושלמים חגגו את הבטחת הכרטיס לפלייאוף העליון, כמה מאוהדי סכנין השליכו חפצים וירקו על הדובר. מימר: "סימנו לעצמנו מטרה ועשינו את זה". אבוקסיס: "המחצית הכי גרועה שלנו"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים המשיכה הערב (ראשון) בדהירה המרשימה שלה מאז הגעתו של שרון מימר והבטיחה רשמית את מקומה בפלייאוף העליון עם 0:2 יוקרתי בדוחא על בני סכנין. עבור מימר היה זה ניצחון רביעי רצוף מאז מונה לתפקיד המאמן, כאשר איתי שכטר הלוהט כבש בדקה ה-30 את שערו ה-12 העונה בכל המסגרות וה-10 בשנת 2017, ולאחר מכן בישל לעידן ורד (45).

לפני המשחק ניסו כמה מאוהדי בית"ר ירושלים להיכנס לדוחא והם הוצאו אחרי עימות קטן עם השוטרים. לקראת הסיום החלה השלכת חפצים לעבר אנשי בית"ר ירושלים והשחקנים שהיו ביציע הכבוד. הירושלמים ירדו לחדרי ההלבשה, כשהמאבטחים דחפו את הדובר אושרי דודאי, שגם ספג יריקות מהאוהדים המקומיים. אחד מאוהדי סכנין נעצר.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הבטיחה מקום בפלייאוף העליון עם 0:2 בסכנין
מכבי פתח תקוה ניצחה 1:3 את הפועל חיפה והתבססה במקום השלישי

צפו בחגיגות של שחקני בית"ר ירושלים

שרון מימר, מאמן בית"ר ירושלים: "סימנו לעצמנו כמטרה להשיג את המקום בפלייאוף העליון ועשינו את זה היום. מלבד כל הדברים האחרים, שהיה חשוב להמשיך במומנטום, זה חשוב. אנחנו לא שמחים יותר בגלל שזה מול סכנין. יש יריבות ספורטיבית. השמחה הכי גדולה זה כי השגנו את המקום בפלייאוף העליון".

על השינוי מאז הגעתו אמר: "יש מספיק פרשנים שיתארו את השינויים שעשיתי, אני לא רוצה לדבר על עצמי יותר מדי. אנחנו באים עם אנרגיות נכונות. לא הייתי פה לפני. מבחינתי, הקבוצה התקפית, שמחה, וגם הערב מול קבוצה קשה במגרש חוץ קשה הגענו להרבה מצבים. זה משמח אותי כי אני רוצה לראות קבוצה שמשחקת טוב. יש לנו ביום רביעי משחק גביע נגד קבוצה מצוינת. אסור לנו להיות שאננים כי זה משחק קשה מאוד".

איתי שכטר, המצטיין במשחק: "אני שמח מאוד, עשינו ניצחון גדול. השגנו שלוש נקודות חשובות להמשך, ניצחנו במשחק חוץ קשה. אני רוצה להקדיש את הניצחון לבן שלי ליאב, הנסיך שלי, שחוגג מחר יום הולדת 5. אני שמח בשביל האוהדים שלנו, שיחקנו מצוין. אנחנו צריכים להתאושש מהר מאוד וביום רביעי יש לנו משחק חשוב מאוד. אני תמיד אוהב לכבד כל מאמן, לשרון יש את הכלים שלו והוא עושה אותם מצוין. הקבוצה התחברה אליו מצוין. הוא עושה איתנו הרבה אסיפות וידאו ומלמד אותנו הרבה דברים. אנחנו מאושרים ושמחים ויש עוד הרבה מטרות". על הנבחרת: "אני אשמח מאוד להיות בנבחרת, יש מאמן ויש צוות מקצועי. אני אמשיך לעשות את העבודה שלי ומאמין שיהיה בסדר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איתי שכטר עם דן איינבינדר/אדריאן הרבשטיין

יוסי אבוקסיס, מאמן בני סכנין: "יש ימים כאלה בכדורגל, ימים פחות טובים בהם שום דבר לא נדבק. פחדתי שהשחקנים ירצו יותר מדי. לא היינו במשחק בכלל במחצית הראשונה, זו הייתה המחצית הכי גרועה מאז שאני בסכנין. זה קורה בכדורגל. אני לוקח את זה עליי, צריך לבדוק מה עשינו לא טוב. מצד שני, צריך לפרגן לבית"ר ששיחקה יוצא מן הכלל והיא בכושר טוב. אנחנו צריכים לחשוב איך משתפרים וכבר במחצית השנייה השתפרנו והיו לנו מצבים טובים. אני לא יודע אם השחקנים קיבלו פיק ברכיים, הם עשו כל כך הרבה דברים טובים, שקשה לי לבוא בטענות אליהם. לפעמים המחצית הראשונה גוררת אותך למחצית שנייה יותר גרועה. ההפסד מאכזב, אבל אנחנו בתמונת העלייה לפלייאוף ואני אוהב מאוד את השחקנים גם אחרי הפסד".

על עתידו והשמועות סביבו אמר אבוקסיס: "אני יכול להגיד שבעוד שבועיים, כשנדע באיזה פלייאוף נהיה, נשב ונראה מה יהיה. אני אוהב מאוד את המקום הזה. אני לא רוצה שנצא מפוקס עכשיו רק לגבי ההצלחה של הקבוצה עד תום העונה".

אוהד בני סכנין נעצר. אדריאן הרבשטיין
אוהד של בני סכנין נעצר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully