וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "אני מאושר מאוד, זה ניצחון חשוב מאוד בשבילנו"

26.2.2017 / 22:21

מאמן הפועל חולון נשמע מרוצה אחרי ה-78:80 הדרמטי מול הפועל תל אביב, על פיטוריו של שיבק: "מקווה שימצא את מקומו במהרה, הוא לא עוד מאמן". רמי הדר: "אם נשתפר, נמשיך לנצח"

one

הפועל חולון חזרה לעצמה הערב (ראשון) עם ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים ברציפות. הקבוצה של דן שמיר עשתה את זה עם 78:80 מול הפועל תל אביב במשחק דרמטי מאוד, בו גוני יזרעאלי קלע את סל הניצחון כשעל השעון 4.2 שניות.

רמי הדר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רמי הדר/ברני ארדוב

מאמן הפועל חולון דן שמיר אמר בסיום: "אני מאושר מאוד מהניצחון הזה, זה היה חשוב בשבילנו. במקום שלנו בטבלה ועם כמות הניצחונות אנחנו במצב טוב, אבל זה היה חשוב. זה גם כי ניצחנו את הפועל תל אביב, וגם הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה. יש לנו כמה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה, קודם כל האופי, עשינו קאמבק גדול, חזרנו מפיגור 7, ריבאונד, הסל של גוני, השלשה של ג'יימס בל.

"פתחנו טוב והצלחנו לעשות דברים, שיחקנו יפה. מצד שני, יש לנו המון עבודה ואנחנו צריכים לנצח משחקים ככה, עשינו המון טעויות באיך שאנחנו מנצחים את המשחק. יש לנו הרבה עבודה, הרבה דברים שהיו מבוססים פה, קצת השתנו. אנחנו עושים המון טעויות ויש לנו פחות מרווח לטעויות. תוך כדי צריך לדעת לנצח ככה, עם ה-DNA החולוני הקבוע, וזה היה רק זה. לא היה פה שום דבר מלבד הקהל, הלא לוותר, הדברים האלה שגוני עושה, וזהו".

שמיר התייחס לפיטוריו של אריק שיבק ממכבי ראשון לציון ואמר: "אריק שיבק לא מאמן רגיל בכדורסל הישראלי, עבדתי איתו בנבחרת ישראל. חבל לי שזה קורה דווקא איתו אחרי שהוא לקח אליפות, במיוחד בשבילו. מקווה שימצא את עצמו במקום טוב במהרה".

מאמן הפועל תל אביב רמי הדר: "שיחקנו טוב בכל הרבע הרביעי, בסוף כדור שבורח מהיד, החטאות עונשין, דברים שיכולים לקרות, חלק מהעניין, עשינו עצירה בשוויון 78:78 והכדור התגלגל החוצה. זה חלק מהכדורסל, הקבוצה שלנו נלחמה טוב ועשתה מאמץ, היא משחקת יותר טוב.
קלענו היום רע מאוד משלוש, ואם קלענו ב-15 אחוז לשלוש והיינו במשחק זה אומר דברים טובים. היה משחק גדול בשליטה של חולון, דברים קטנים גרמו לזה שהניצחון ילכו לצד השני.

"חשוב לי רק שהפועל תל אביב תנצח את המשחקים. רביב לא שיחק תקופה ארוכה, והיה בסדר גמור. זה יקח לו טיפה זמן, אבל היה נחוש ואינטנסיבי. זה היה הרבה יותר נחמד אם היינו מנצחים היום, אבל אלו החיים, צריך לדעת לחיות עם האכזבות וההצלחות. ההצלחות הן פועל יוצא של השיפור במשחק, אם נמשיך להשתפר, נמשיך לנצח משחקים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה 78:80 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
מחמיא לעמיתו שיבק, שמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully