וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתות להפועל ירושלים: גראן קנאריה הפתיעה את ריאל מדריד 81:93

יריבת האדומים ברבע גמר היורוקאפ היממה את הבלאנקוס אחרי תצוגה התקפית גדולה. קייל קיוריק בלט עם 19 נקודות, 28 של יול לא הושיעו את הבלאנקוס. ברצלונה שוב הפסידה, ניצחון יוקרתי לצסק"א

קייל קיוריק שחקן גראן קנאריה. GettyImages
ביום רביעי הוא בארנה. קיוריק/GettyImages

יום רביעי הקרוב תארח הפועל ירושלים את גראן קנאריה במסגרת שלב רבע הגמר היורוקאפ, והמשוכה תהיה מאוד, מאוד גבוהה. עדות לכך ניתן היה לקבל הערב (ראשון), כשהיריבה הבאה היממה את ריאל מדריד בליגה הספרדית עם 81:93 גדול.

גראן קנאריה פתחה בסערה וכבר הוליכה 9:25, הבלאנקוס חזרו בעזרת יכולת מצוינת של סרחיו יול, אך המדורגת שביעית ערב המחזור גילתה אופי גדול, ברחה שוב וניצחה. קייל קיוריק הצטיין עם 19 נקודות (5 מ-9 ל-3), כשמנגד, 28 של יול (5 מ-12 ל-3) לא הושיעו את הבלאנקוס.

* ברצלונה המשיכה בקריסה שלה והפסידה 83:81 לאסטודיאנטס אחרי הארכה. לקטלאנים לא היו תשובות לאדווין ג'קסון, שכיכב עם 32 נקודות.

* צסק"א מוסקבה ניצה 88:92 את קאזאן ושמרה על המקום הראשון ב-VTB. נאנדו דה קולו (23 נקודות) ומילוש תאודוסיץ' (19 נקודות ו-10 אסיסטים) כיכבו כהרגלם.

* גזיינטפ, שהודחה מול עירוני נהריה ביורופקאפ, היממה את גלאטסראיי עם 66:79. דבון ג'פרסון היה ענק עם 31 נקודות ו-12 ריבאונדים.

עוד בנושא:

קנאר על הגג: סיפורו המדהים של קייל קיוריק, כוכב גראן קנאריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully