וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "עשינו היסטוריה", דני גולן: "לא תפקידי לסכם מה עשה צוות השיפוט"

26.2.2017 / 21:04

מאמן מכבי פתח תקוה חגג את ה-1:3 מול הפועל חיפה: "הבקענו פנדל ראשון העונה, וגם שער ממצב נייח". דני גולן, שהורחק בסיום, אופטימי: "כל עוד יש סיכוי לפלייאוף העליון, אני מאמין"

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. יוסי ציפקיס
ממשיכים לדהור. קובי רפואה/יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה גברה הערב (ראשון) 1:3 על הפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. המלאבסים רשמו ניצחון שני ברציפות כאשר דני גולן התרחק משמעותית מהפלייאוף העליון. גיא מלמד וגידי קאניוק כבשו את התשיעי שלהם בליגה, רומאריו פירס קינח עם שער בכורה, בפנדל הראשון של המארחת העונה. חנן ממן רק איזן זמנית אחרי טעות קשה של דני עמוס.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה גברה 1:3 על הפועל חיפה

שחקני מכבי פתח תקוה רומאריו פירס, גידי קאניוק, מנור סולומון. יוסי ציפקיס
זימון לנבחרת ישראל? גידי קאניוק/יוסי ציפקיס

קובי רפואה המאושר אמר: "לא היה משחק גדול היום, האופי דיבר, בשלבים כאלה מתקדמים של העונה צריך הרבה אופי. אני שובר את הראש ורוצה גם כדורגל אטרקטיבי, היום היה לפרקים כדורגל כמו שאני רוצה, אבל בשלבים כאלה צריך בעיקר אופי ואת זה היה. פנדל ראשון לזכותנו? אז עשינו היסטוריה, גם גול ראשון ממצב נייח. יש לי חבורה של גברים. השחקנים ידעו לעמוד גם בחזרה של הפועל חיפה ואני מאוד גאה בהם. זה לא פשוט במועדון כמו שלנו. עכשיו הפנים למכבי תל אביב בגביע. יש להם יתרון עלינו, זו הקבוצה הכי טובה בארץ כרגע, אבל נבוא באמונה שלמה כדי לנסות לעבור שלב".

גידי קאניוק, שכבש את התשיעי שלו העונה, אמר: "אני שמח שדווקא במשחק הזה הצלחתי להבקיע, אחרי חודשיים ללא שער. בלי המאמץ הקבוצתי זה לא היה קורה. צריך לחלק מחמאות להפועל חיפה, שהיו טובים יותר מאיתנו במחצית השנייה. אני שמח על המקום השלישי, אני חושב שמכבי תל אביב והפועל באר שבע הן מעל הליגה. אם תהיה הזדמנות נלך על זה, אבל אנחנו רוצים לשמור על מה שיש לנו. הלוואי שזה יישאר ככה".

על היכולת הדלה הוסיף הקשר: "אנחנו באים לעבור שלב, בלי ספקות. ראוי או לא ראוי, זה המאמן יקבע. להיות בנבחרת זה חלום, לא יהיה לי קל, מקווה להוכיח את עצמי עד המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל חיפה דני גולן עם עוזרו מאיר בן מרגי. יוסי ציפקיס
הורחק בסיום. דני גולן/יוסי ציפקיס

דני גולן, שהורחק בסיום, סיפר: "לא תפקידי לסכם את השיפוט. חבל על ההרחקה והשליטה הזו. היה כאן משחק ברמה של פלייאוף עליון, וחבל שאנחנו לא שם. כל עוד יש סיכוי, אז נמשיך לשחק. דווקא במחצית הטובה שלנו, התקפת מעבר הכריעה את המשחק. אנחנו באים כדי לנצח, לקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק. במחצית השנייה הייתה קבוצה אחת במגרש".

על התקרית עם עדן בן בסט: "אני לא מחליק שום דבר. הייתה לעדן ועדת משמעת פנימית, אבל הוא הגיע לשני מצבים. אני אף פעם לא כועס על יכולות של שחקנים. דברים לא צלחו לנו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully