וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו ווילפריד צונגה זכה בטורניר מארסיי, דומיניק תים בריו

הצרפתי בן ה-31 ניצח 4:6, 4:6 את לוקא פוי בדרך לזכייה בתואר שני ברציפות. האוסטרי ניצח בגמר בברזיל 5:7, 4:6 את קרניו בוסטה. מילוש ראוניץ' פרש לפני המשחק, ג'ק סוק זכה בדלריי ביץ'

ג'ו ווילפריד צונגה טניסאי צרפתי. AP
יעלה אל המקום השביעי בעולם. צונגה/AP

ג'ו ווילפריד צונגה זכה הערב (ראשון) בטורניר מארסיי מסבב ה-250 של ה-ATP. הצרפתי בן ה-31, שמדורג במקום ה-11 בעולם, עשה את זה אחרי 4:6, 4:6 מול בן ארצו לוקא פוי (17) בתום גמר של שעה ועוד תשע דקות. צונגה בכושר מצוין וזכה בטורניר שני ברציפות אחרי שבשבוע שעבר זכה בטורניר רוטרדאם. זה התואר ה-14 בקריירה של צונגה בסך הכול.

צונגה עומד כעת על מאזן מצוין של 3:17 ב-2017 וזכה בפעם השלישית בתואר במארסיי. הצרפתי הוותיק שבר בסך הכול פעמיים במהלך המשחק, אבל זה הספיק לו כדי להשלים ניצחון וזכייה בתואר כשהוא זוכה ב-87% מהנקודות אחרי ההגשות הראשונות שלו. צונגה יזכה ב-250 נקודות ויעלה אל המקום השביעי בדירוג החדש שיתפרסם ביום שני. כמו כן, הוא יקבל 110,655 יורו. פוי יקבל 150 נקודות ו-58,250 יורו.

דומיניק תים זכה בטורניר ריו דה ז'נרו מסבב ה-500 של ה-ATP. האוסטרי בן ה-23, המדורג שמיני בעולם, זכה בתואר השמיני בקריירה שלו וראשון השנה. הוא עשה את זה עם 5:7, 4:6 מול פאבלו קרניו בוסטה הספרדי, המדורג 24 בעולם, במגרש גוגה קווארטן.

זה היה המפגש הרביעי בין השניים והניצחון הרביעי של תים. שניים משלושת המפגשים הקודמים היו גם הם על חימר ועוד אחד בסיבוב השלישי באליפות ארצות הברית אשתקד, וזו הפעם הראשונה בה האוסטרי לא שומט מערכה מול הספרדי בן ה-25.

ג'ק סוק האמריקאי, המדורג 21 בעולם, זכה בטורניר דלריי ביץ' מסבב ה-250 של ה-ATP. סוק לא נזדקק לחבוט אפילו בכדור אחד לאחר שמילוש ראוניץ' פרש לפני הגמר ביניהם בשל קרע בשריר הירך האחורי. לסוק זהו תואר שלישי בקריירה והוא לא שמט אפילו מערכה לאורך כל המשחק. סוק יקבע את דירוג השיא שלו כשיעלה אל המקום ה-18 בדירוג שיתפרסם בשני.

"זה מאוד מצער בשבילו ואני מקווה שהוא יתאושש במהרה", אמר סוק לגבי ראוניץ', "היו לנו הרבה קרבות טובים ואני חיכיתי לאתגר גדול. הייתי הרבה יותר נרגש אם הייתי מלא באנרגיה ומנצח בגמר הזה דרך המגרש, אבל בצד החיובי תואר זה תואר. אני בטוח שמילוש היה רוצה מאוד לשחק, אבל הוא צריך לחשוב על הטורנירים הגדולים שקרבים".

ראוניץ' עצמו אמר: "חשבתי שזה יהיה משהו לא רציני, אבל התעוררתי בבוקר כשאני לא יכול ללכת בכלל. עברתי שעתיים של טיפולים הבוקר כדי לנסות להרגיע את הכאב, אבל זה לא השתפר, אז הגענו למסקנה שזה המצב. זה מאכזב מאוד. הייתי חסר מזל עם פציעות בעבר ועשיתי הכול כדי למנוע אותן. אני סובל מפציעה כבר שלושה טורנירים ברציפות. זה מאכזב כי הייתי במרחק משחק אחד מתואר. קשה לקבל את זה".

17057741885856. AP
ג'ק סוק/AP
דומיניק תים טניסאי אוסטרי. AP
יש גביע. תים חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully