וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ראג'ה נאינגולן כבש צמד מרהיב, רומא ניצחה 1:3 את אינטר

הקשר הבלגי הפציץ פעמיים בסן סירו (12 ו-56) וסייע לג'אלורוסי לבסס את מעמדם במקום השני. מאורו איקרדי צימק (81), דייגו פרוטי חתם בפנדל (85). ניצחונות גם ללאציו ומילאן

שחקני רומא חוגגים עם ראג'ה נאינגולן (במרכז). AP
התקופה הטובה בקריירה. ראג'ה נאינגולן/AP

אחרי המעידה של נאפולי והגדלת הפער בפסגה של יובנטוס, המחזור ה-26 בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם הצגה של ראג'ה נאינגולן ב-1:3 של רומא השנייה על אינטר בסן סירו. ניצחונות גם ללאציו ומילאן.

seperator

אינטר - רומא 3:1

ראג'ה נאינגולן נמצא בכושר פנטסטי ופוגש את היריבה האהובה עליו? התוצאה ברורה. הקשר הבלגי ביסס את מעמדה של רומא במקום השני עם ניצחון חוץ מרשים בסן סירו, ושיפר את מאזנו בעונה הטובה בקריירה לתשעה שערי ליגה ושמונה שערים בכל המסגרות ב-2017. אינטר לא הפסידה לרומא בבית במסגרת הליגה מאז ספטמבר 2012, אבל לא מצאה דרך לעצור את נאינגולן, שבדקה ה-12 לקח את רוברטו גליארדיני לטיול בצד שמאל ואז חתך למרכז וסובב בימין לחיבורים הרחוקים. בדקה ה-56 נאינגולן דהר לבדו מחצי המגרש של רומא, לא נתקל בהתנגדות ואז הפגיז מ-20 מטרים את השני במשחק והחמישי שלו סך הכול מול הנראזורי. צמד מרהיב. מאורו איקרדי רק צימק בדקה ה-81 עם שערו ה-16 העונה בסרייה A, אבל דייגו פרוטי חתם עם פנדל בדקה ה-85 ורומא עם דאבל עונתי ראשון על אינטר מאז 1994/95.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מילאן חוגגים. GettyImages
מתקרבים לצמרת. שחקני מילאן/GettyImages

ססואולו - מילאן 1:0

הקרב ברג'יו אמליה הוכרע מהנקודה הלבנה כאשר הרוסונרי הצליחו לעשות צעד משמעותי לעבר הצמרת. ג'אנלואיג'י דונארומה סיפק עצירה מרשימה בדקה ה-12 מול דומניקו ברארדי. לעומת החלוץ האיטלקי, קרלוס באקה הצליח לדייק עם פנדל בדקה ה-22. הקולומביאני מעד אחרי הבעיטה, אך הצליח להבקיע את העשירי שלו בליגה, ששבר בצורת בת שישה משחקים בכול המסגרות. מילאן עם 47 נקודות, המארחת ספגה 14 העונה.

לאציו - אודינזה 0:1

התקופה הטובה של ביאנקוצ'לסטי נמשכה גם מול הקהל הביתי עם ניצחון 15 העונה. המארחת התקשתה במחצית הראשונה, אך כמו מילאן - קיבלה שירות מלא מהחלוץ המרכזי שלה, שכבש מהנקודה הלבנה. צ'ירו אימובילה כבש את הרביעי שלו בפנדל וה-14 העונה בדקה ה-71. עד המפגש של אינטר מול רומא, המארחת עלתה זמנית למקום הרביעי. אודינזה עם הפסד 13 העונה ושני ברציפות.

שחקן מילאן קרלוס באקה. GettyImages
שבר בצורת. קרלוס באקה/GettyImages

משחקים נוספים:

פאלרמו - סמפדוריה 1:1
לפאלרמו: איליה נסטורובסקי (31, בפנדל), לסמפדוריה: פאביו קוואליארלה (90).

קייבו - פסקארה 0:2
לקייבו: ואלטר בירסה (12), לוקאס קסטרו (61).

קורטונה - קלאירי 2:1
לקורטונה: אדריאן סטויאן (10), לקאלירי: ז'ואאו פדרו (32), מרקו בוריילו (69).

בולוניה - גנואה 1:1
לבולוניה: פרדריקו ויויאני (57), לגנואה: אוליבייה נצ'אם (94).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully