וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי חיפה מגיעה ליד אליהו

26.2.2017 / 15:41

אחרי שניצחה את הפועל ירושלים, תרצה הקבוצה של עופר רחימי להפתיע גם את מכבי תל אביב (21:05, ספורט 5). בני הרצליה תארח את עירוני נהריה, מכבי אשדוד תנסה לעצור את הפועל אילת הדוהרת

one

בווידאו: מכבי חיפה מנצחת את הפועל ירושלים

משחקי המחזור ה-20 בליגת העל יגיעו לסיומם מחר (שני) עם שלושה משחקים נוספים. במוקד המשחקים תעמוד ההתמודדות בין מכבי תל אביב, אחרי ההפסדים לבני הרצליה וצסק"א מוסקבה, למכבי חיפה (81:83 למכבי תל אביב ברוממה בסיבוב הראשון). בני הרצליה תרצה להמשיך במומנטום החיובי שלה כשתפגוש את עירוני נהריה, אחרי ההעפלה לרבע גמר היורופקאפ (72:75 להרצליה בעין שרה בסיבוב הראשון). מכבי אשדוד/באר טוביה, עם שבעה הפסדים רצופים, תרצה דווקא היא לעצור את רצף הניצחונות של הפועל אילת, שעומד על שישה (77:85 לאילת בביתה בסיבוב הראשון).

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג מול שחקן צסק"א מוסקבה ויטאלי פריזדון. GettyImages
יחזרו לנצח? סילבן לנדסברג/GettyImages

מכבי תל אביב - מכבי חיפה (21:05, ספורט 5)

המומנטום המצוין שצברה מכבי תל אביב לאחרונה, שכלל זכייה בגביע וניצחון יורוליג ביתי על באסקוניה, פסק בשבוע האחרון עם הפסד ביתי לבני הרצליה והפסד חוץ לצסק"א מוסקבה. הצהובים אמנם נראו טוב נגד הקבוצה הרוסית ביום חמישי, אך למרות זאת ההפסד קירב את סוף עונת היורוליג שלהם בצורה משמעותית. במכבי יודעים שאם לא ידעו לשים את המשחקים האחרונים מאחוריהם ולחזור לריצה הנהדרת שהביאה להם את התואר הראשון העונה, הם עלולים להכנס למשבר נוסף, כזה שמאפיין את העונה שלהם. איתי שגב, שהרשים מאוד נגד הרוסים, צפוי להמשיך לקבל דקות משמעותיות.

מכבי חיפה ניצלה בצורה מירבית את הסגל החסר של הפועל ירושלים בשבוע שעבר, ניצחה אותה בביתה ועשתה צעד משמעותי במלחמה על הכניסה לפלייאוף. אמנם הקבוצה של עופר רחימי נמצאת עדיין בסגל חסר, ללא סנטר במקומו של טוני מיטשל ששוחרר, וללא ווילי וורקמן שחסר כבר תקופה ממושכת, אבל זה לא מונע ממנה לרשום שני ניצחונות ברציפות ולהגיע באופטימיות מסוימת למשחק נגד הצהובים, אותם כמעט הפתיעו בסיבוב הראשון ברוממה.

שחקני בני הרצליה חוגגים. ברני ארדוב
בכושר נהדר. שחקני בני הרצליה/ברני ארדוב

בני הרצליה - עירוני נהריה (19:35, משולב בספורט 5)

דווקא אחרי תקופה פחות טובה, שכללה ניצחון דרמטי על מכבי קרית גת האחרונה, והפסד ביתי לגלבוע/גליל, בני הרצליה חזרה להפתיע לטובה עם ניצחון ענק על מכבי תל אביב ביד אליהו, ובקבוצה מהשרון שוב רואים את המקום השני קרוב מתמיד. ארבעה שחקנים קלעו מעל 20 נקודות עבור הרצליה, שאם מג'ף אדריאן וכרם משעור התרגלו בצוות המקצועי לתצוגות נהדרות, חליל קנאסביץ' וטוריאן גרין הרימו את רמת המשחק שלהם. בהרצליה מודעים לנפילות שמתרחשות אחרי משחקים גדולים, וביקשו מהשחקנים לשמור על ריכוז כדי לא להפסיד בפעם השלישית העונה בבית.

פסטיבל משחק החוץ של עירוני נהריה בטורקיה העסיק את התקשורת ואת הקבוצה לא מעט במהלך השבוע שעבר, והקבוצה של אריק אלפסי מוצאת את עצמה בניגודיות גדולה מאוד בליגה ובאירופה. במסגרת המקומית נמצאת הקבוצה במקום התשיעי בטבלה בלבד, צמודה לגלבוע/גליל העשירית, ואילו באירופה היא בשמונה האחרונות ביורופקאפ, קרובה לרשום הישג משמעותי. בנהריה יודעים שהשבוע הם זוכים למנוחה מהמסגרת האירופית, ומחכים להם שני משחקים גורליים נגד הרצליה וקרית גת אותם הם מאוד רוצים לנצח כדי שהקבוצות שנכנסות לפלייאוף לא יברחו.

מאיר טפירו מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
משוועים לניצחון. מאיר טפירו/יוסי ציפקיס

מכבי אשדוד/באר טוביה - הפועל אילת (19:45, משולב בספורט 5)

שבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות הובילו לשינוי במכבי אשדוד לפני שהקבוצה תסתבך בצורה קשה בקרבות הירידה. דניאל יואינג המאכזב עזב לליטא ואת מקומו תפס קווין דילארד שהחליף תשע קבוצות בשלוש עונות וחצי כמקצוען. הגארד החדש נחת רק בשבת בלילה בישראל, וערך עם הקבוצה אימון אחד בלבד לפני המשחק נגד אילת, אך אמור בכל זאת לקבל דקות משחק. באשדוד יודעים שעם רצף ההפסדים לא ייעצר בקרוב, החילוף של יואינג עשוי לא להיות השינוי האחרון שייערך בקבוצה. אדם אריאל הפצוע ימשיך להעדר.

בהפועל אילת מנגד מגיעים במצב הטוב ביותר שיכלו לדמיין. שישה ניצחונות רצופים של הקבוצה של עודד קטש, הרצף השלישי הארוך ביותר בתולדות המועדון, הקפיץ את אילת מירכתי הפלייאוף עד המקום הרביעי בטבלה, ובקבוצה רק רוצים להמשיך במומנטום. מי שנמצא בכושר פנטסטי הוא לנדון מילבורן שקלע 19.8 נקודות למשחק בששת המחזורים האחרונים בהם ניצחה הקבוצה. באילת לא מקלים ראש ביריבה מאשדוד, והבהירו לשחקנים כי הם יצטרכו לרצות את המשחק לפחות כמו הקבוצה שממול עם ברצונם להעלות את מספר הניצחונות הרצופים לשבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully