וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת היחסים בין שום ליחזקאל על סף פיצוץ: "הכול יכול לקרות בבני יהודה"

בזמן שבני יהודה מקרטעת, בין המנהל המקצועי למאמן נוצר נתק על רקע הקרדיט לצמד הניצחונות לפני שבועיים. וגם: מי חיפף בבדיקה של "בואטנג החדש" ומי חילץ את מרשיץ' בוועדת המשמעת?

ברני ארדוב

1. ניסן יחזקאל תחת אש

הביקורת על הצוות המקצועי בבני יהודה רק גדלה ככל שהפסדים מצברים. אתמול (שבת) לאחר ההפסד 2:0 למכבי תל אביב שהציב את הקבוצה רק ארבע נקודות מעל הקו האדום, ביקרו השחקנים את המאמן ניסן יחזקאל: "לא יכול להיות שמכבי משחקת עם חלוץ אחד ואנחנו עם שלושה בלמים עליו, כשבאמצע אנטוניו מרשיץ' משחק לבד נגד שלושה קשרים. כאילו אין פה הבנה בסיסית".

2. נתק בצוות המקצועי

הביקורת מצטרפת ליחסים הגרועים שמסתתרים מאחורי הקלעים בין ניסן יחזקאל לבין יצחק שום. מתברר כי לאחר הניצחון בגביע והניצחון על קרית שמונה בליגה, בין המנהל המקצועי והמאמן נוצר נתק. האבסורד הוא שבני יהודה צונחת בטבלה והמתח בצוות המקצועי הוא על רקע הזכאות לקרדיט על ההצלחות הנקודתיות לפני כשבועיים. כל אחד מהם מושך לכיוונו. בקבוצה מספרים כי מאז, מערכת היחסים בין השניים על סף פיצוץ. כרגע אין כוונה מצד הנהלה לפטר מישהו מהשניים, אך גורם המקורב למועדון אמר: "הכול שאלה של תוצאות. הכול יכול לקרות העונה בבני יהודה".

יצחק שום מנהל מקצועי בני יהודה (ימין) עם ניסן יחזקאל. אדריאן הרבשטיין
בינתיים שניהם נשארים. שום ויחזקאל/אדריאן הרבשטיין

3. הפשלה עם טיג'אן ג'ייטה

רק לפני מספר שבועות הגדיר שומי את הבאת טיג'אן ג'ייטה כ"גניבה". הוא קרא לו: "בואטנג החדש". אלא שמאז הגעתו, הקשר הגמבי התלונן על כאבים ברגלו ובשריר. בשבוע שעבר הגיעה נקודת השבר, כשג'ייטה היה על סף דמעות והתחנן לטיפול בטענה לכאבים עזים. בבני יהודה החליטו שהמצב כנראה מצריך בדיקה. השחקן נשלח לאולטרסאונד, שם התגלה קרע ענק בשריר, כזה שישבית אותו ככל הנראה לחודש וחצי ואולי אף יותר. עוד התברר כי הקשר הגיע פצוע לארץ ובשכונה "שכחו" ככל הנראה לבצע בדיקות רפואיות קפדניות שהיו מגלות את חומרת פציעתו כבר במעמד החתימה.

4. אנטוניו מרשיץ' שוב עצבני

אתמול שוב קיבל אנטוניו מרשיץ' את הקרדיט במרכז המגרש. בקבוצה בכלל סיפרו כי השחקן עצבני בתקופה האחרונה וזה למעשה מה שגרם לעימות עם החלוץ הליטאי נריוס ולסקיס. אלא שנראה כי גם פה הסיפורים רחוקים מהמציאות. למרשיץ' שוב נערכה ועדת משמעת בשבוע שעבר. היא מצאה אותו זכאי. הסיבה: "הוא יותר מדי אגרסיבי באימונים. זה מתאים לאנגליה או גרמניה ולא לישראל כנראה". את התשובה הזו סיפק לא אחר מאשר המאמן יחזקאל, כאשר נשאל בוועדת המשמעת מדוע החליט להשעות את הקשר. מרשיץ' חזר להתאמן כרגיל ואף השלים 90 דקות בהפסד בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully