וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי עוליאל: "קשה לבחור בין לימודים לטניס, אבל נראה לי שאבחר בטניס"

הטניסאי הצעיר התייחס לעתידו במסיבת עיתונאים: "אם אצליח להשלים את הלימודים זה ישמח, אך אם לא פשוט אתמקד בטניס. רוצה להוכיח מה אני שווה ולהגיע לרמה הכי גבוהה שיש"

קובי אליהו

אחרי שהגיע השנה לגמר אליפות אוסטרליה לנוער, הטניסאי ישי עוליאל דיבר במסיבת עיתונאים על התוכניות שלו להמשך העונה, בה יתמקד בטורנירי גרנד סלאם לנוער ובמקביל ישתתף גם בטורנירים בסבב הבוגרים.

"כשאני בארץ, אני נפגש עם אנשי הצוות המקצועי כמעט כל יום", אמר ישי עוליאל. "אנחנו משתדלים לעבוד הרבה ביחד, גם עם שאר השחקנים. גם כשאני לא בארץ, אנחנו משתדלים לשמור על קשר דרך רשתות חברתיות וכו'. השנה קשה מאוד להצליח. אני רוצה להגיע לרמה הכי גבוהה שיש, אז אני צריך לבחור בין הלימודים לטניס, ונראה לי שאבחר בטניס. כשאני הולך ללימודים אני עושה הכי טוב שאני יכול, אבל זה קשה מאוד. אם אצליח להשלים, אצליח, ואם לא פשוט אתמקד בטניס".

עוליאל הוסיף: "אם לא אדם ודייויד שעוזרים לי לא הייתי יכול להגיע לחצי ממה שהגעתי עד עכשיו. אני רוצה להגיע לרמה הכי גבוהה שיש ואצטרך להוכיח שאני שווה את זה. בדייויס עשיתי מה שאני יכול, נתתי 100 אחוז למרות שזה לא היה נראה כל כך טוב".

"אנחנו רוצים להעניק נחת לישראלים בעזרת הספורט", אמר דייויד קופר. "ישי הגיע עד לגמר הנוער באליפות אוסטרליה. קבלת הפנים שהוא קיבל בישראל הייתה מדהימה. גם במהלך הטורנירים האווירה ביציעים ממעריצים יהודים בלתי נתפסת. לאף אחד לא אכפת משחקני נוער, אלא אם כן הוא ישראלי. כשרואים את זה, אי אפשר לתהות מה היה קורה אם הוא היה זוכה בווימבלדון. אני תמיד אומר שאם ישי יגיע לגמר גרנד סלאם, כל הישראלים יעצרו את נשימתם".

"לפני שנתיים החלטנו לעבוד עם ישי על הקטע הפיזי, כדי שיוכל להתמודד במשחקי בוגרים", אמר מאמנו ז'אן פוצטר. "ישי החל ליישם את הדברים שעבדנו עליהם במהירות, זה מרשים. אנחנו מקווים שבשנה הבאה הוא כבר לא יצטרך לשחק בנוער. לא היינו יושבים פה אם לא היינו מאמינים שישי יכול לעשות זאת".

ישי עוליאל ומאמנו ז'אן פוצטר. קובי אליהו
עוליאל ומאמנו פוצטר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully