וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הלוחם שהשתולל ברחובות ליברפול, הרומן של פורזינגיס

טרי אטים, בעבר ב-UFC, הטיח את עצמו על מכוניות באמצע כביש ראשי ונעצר, פורוורד הניקס נדלק על דוגמנית לוהטת. וגם: סרינה בדרך ל-WWE, בולט חוגג בטירוף, שחקן הציל את חייו של יריבו, כדורגלן נבחרת לוב נחטף, החלוץ שהציל את שוער היריבה

צילום מסך

חלוץ הציל את חייו של שוער יריב

שוער בוהמיאנס, מרטין ברקובץ, נפגע בצורה קשה בראשו במהלך המשחק מול סלובקו בליגה ה'צכית. הוא נפגע מברך של חברו לקבוצה ונראה כי איבד את ההכרה. חלוץ הקבוצה היריבה, פרנסיס קונה, לא היסס, ניגש לשוער והחל לנסות להחזיר אותו להכרה, ולאחר מספר דקות הוא אף הצליח. בסיום, נשאל קונה על המעשה: "זו הפעם הרביעית שאני מציל את חייו של שחקן במהלך משחק. זה קרה לי פעם אחת בתאילנד ופעמיים באפריקה. אני תמיד בודק אם שחקנים בולעים את הלשון".

סרינה וויליאמס בדרך ל-WWE

האם הטניסאית הגדולה בדורנו, האמריקאית סרינה וויליאמס, בדרך לקריירה ספורטיבית חדשה בגיל 35? אם שואלים את האמריקאים, התשובה חיובית. על פי דיווחים בארצות הברית, סרינה וויליאמס עשויה להתארח באירוע הגדול הקרוב (WrestleMania 33) של ארגון ההיאבקות WWE. בדיווח נטען כי סרינה תילחם באחת הלוחמות המוכרות בארגון שארלוט פלייר, בתו של המתאבק האגדי ריק פלייר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יוסאין בולט חוגג בפסטיבל צבעים צבעוני במיוחד בברזיל

מערכת וואלה!, צילום מסך

השוער קבע 2:2 בדקה ה-94

שער אדיר נכבש בסוף השבוע בליגה הקולומביאנית. במצב של 2:1, עלה שוער מקארה, אוסבלדו קבראל, להתקפה האחרונה מול דפורטיבו קואנקה בדקה ה-94. הוא התרומם גבוה מעל כולם ונגח את כדור הקרן לרשת, כדי לקבוע 2:2 דרמטי.

שגעון: לוחם ה-MMA הטיח את עצמו על מכוניות באמצע ליברפול

לוחם ה-MMA, טרי אטים, שלא נלחם מאז הניצחון על פטריק קנובל בבלאטור 109 בנובמבר 2013, הפך לסלב בעולם אומנויות הלחימה בזכות ההפסד שלו ב-UFC 142 לאדסון ברבוסה, ששלח אותו לישון בעזרת בעיטת עקב אדירה. מאז הוא נלחם פעמיים נוספות ונראה שבשנים האחרונות קצת נעלמו עקבותיו. אלא שבימים האחרונים הוא שוב חזר לכותרות, אך בצורה מעט שונה. על פי דיווחים באנגליה, אטים השתולל ברחובות ליברפול כשפרץ לכביש ראשי והטיח את עצמו על שמשות של אוטובוסים ומכוניות. הוא נעצר על ידי המשטרה והועבר לטיפול רפואי כשנסיבות המקרה עדיין אינן ברורות.

ברשת תוהים: מה קורה בין קריסטפס פורזינגיס לדוגמנית הלוהטת?

הדוגמנית אביגיל רצ'פורד העלתה לרשת תמונה חושפנית למדי שלה. גולשים רבים לא הצליחו להישאר אדישים וצייצו לה מה הם חושבים עליה, כשאחד מהם היה גם פורוורד הניקס קריסטפס פורזינגיס, שהעדיף להשתמש באימוג'י במקום במילים. בניגוד לשאר הגולשים, הלטבי אף זכה למענה, כשלאחר מכן השניים חדלו מלדבר. שאר הגולשים אשר היו מעורבים בפוסט, סבורים כי השניים עברו לשוחח בפרטי.

כדורגלן נבחרת לוב נחטף

בלוב מדווחים כי מועיד אלאפי, חלוץ לובי בן 20, אשר שיחק בעונה שעברה בליגה השנייה בפורטוגל והעונה משחק באל-אהלי מלוב, נחטף ונעלמו עקבותיו. על פי הדיווח, בזמן שהחלוץ מילא דלק, חוטפים השתלטו עליו, הכניסו אותו למכונית וברחו.

בן 92 מול בן 97 על מסלול הריצה: איך זה נגמר?

דונארומה מתרגש מהמחווה ליום ההולדת

זיון וויליאמסון עושה זאת שוב

הטרנסג'נדר שזכה במקום הראשון בתחרות היאבקות

מק בגס, נער בן 17 שביצע ניתוח לשינוי מין, זכה בסוף השבוע באליפות טקסס בהיאבקות, אך לא בקטגוריה שבה ביקש להשתתף. בגס, בעברו נערה, ביקש להתחרות עם גברים אך נענה בשלילה. למרות זאת, הוא לא הרים ידיים, לקח חלק בתחרות וזכה במקום הראשון.

בקהאם והנווילים מתאחדים בפריס

שלח אגרוף, והפסיד: לוחם ה-MMA הכי חסר מזל בעולם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully