וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר סוויסה לחבריו לאחר הטעות מול עירוני קרית שמונה: "נגמר לי האוויר"

26.2.2017 / 8:52

חלוץ הפועל אשקלון גרם לשער השוויון לאחר שמסר לא טוב לאיינוגבה: "לא יודע איך יצא לי כדור כזה". חבריו לקבוצה: "כולם צריכים להישאר יחד. עשינו חיים קשים לקבוצות שנלחמות על מקום באירופה"

אמיר נסאר שחקן עירוני קרית שמונה (מימין) מול תומר סוויסה שחקן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
היה עייף. סוויסה/לירון מולדובן

בהפועל אשקלון הייתה אכזבה גדולה מאוד לאחר ה-1:1 מול עירוני קרית שמונה. לאחר שבשבוע שעבר הפסידה למכבי פתח תקוה בשל שער שספגה בדקה ה-93, גם אתמול (שבת) היא ספגה רבע שעה לסיום שער שיוויון שמשאיר אותה מתחת לקו האדום.

המאמן יובל נעים נכנס לחדר ההלבשה בסיום ואמר לשחקנים "למה הלכתם אחורה? זה יגמור אותנו. לא הייתה הוראה כזאת, אלא לצאת קדימה ולהשיג את השער השני. לפעמים בתקופה כזאת מה שמאמן אומר זה דבר אחד והלחץ של השחקנים זה דבר אחר. אני מאמין שנצבור את הנקודת שצריך כדי להישאר בליגה".

תומר סוויסה, שאחראי על הטעות שעלתה בשער השיוויון, סיפר לחבריו כי נגמר לו האוויר כשניסה למסור לדלה איינוגבה והוא לא יודע איך יצא לו כדור כזה. שחקנים בקבוצה הגנו על סוויסה ואמרו: "כולם צריכים להישאר ביחד, עובדה ששתי קבוצות שנלחמות על מקום באירופה כמו מכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה באו לכאן ועשינו להן חיים קשים, צריך להמשיך ככה, הנקודות יבואו".

עוד בנושא

הפועל אשקלון ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully